728 x 90

پیام نوید افکاری قبل از اعدام: دو سال است من و خانواده‌ام با ناجوانمردترین حریف تاریخ بشریت دست و پنجه نرم می‌کنیم

تصویری از مزار نوید افکاری قهرمان ملی قیام
تصویری از مزار نوید افکاری قهرمان ملی قیام

نوید افکاری در یک پیام صوتی که از او به‌یادگار مانده و در آخرین روزها ضبط کرده گفته است:

«همیشه یادمان دادند به‌خاطر عزیزانمان از خودمان بگذریم. من از بچگی آرزوی داشتم با افتخارات جهانی مادرم را خوشحال کنم اما چه کنم که نشد و زور چرخ روزگار به عرق‌هایی که من توی کشتی ریختم چربید و اشک مادرم را هم در آورد. اما امروز خوشحالم که همان چرخ روزگار بازم چرخید و حالا آرمانهای حقیقی انسانیت را از شما مردم بی‌نظیر یاد گرفتم. آرمانهایی که برایم به‌مراتب ارزشمندتر و والاتر از سکوی جهانی و کشتی شد.

توی این سال‌ها که کشتی گرفتم هیچوقت با حریف ناجوانمردی روبه‌رو نشده بودم چون کشتی ذاتا ورزش جوانمردان است، اما دو سال است که من و خانواده‌ام داریم با ناجوانمردترین حریف تاریخ بشریت یعنی بی‌عدالتی دست و پنجه نرم می‌کنیم».

دژخیمان خامنه‌ای پس از آزار و اذیت بسیار سرانجام شب گذشته شنبه ۲۲شهریور پیکر نوید افکاری، قهرمان کشتی سر‌به‌دار را تنها با حضور پدر و مادر و خواهر و برادرانش به‌خاک سپردند. دژخیمان پدر و مادر داغدار نوید را تهدید کردند که حق ندارند برای او هیچ‌گونه مراسمی بگیرند.

در هنگام دفن پیکر نوید افکاری انبوهی از مأموران سرکوبگر، در وحشت از حضور و انفجار خشم مردم، محل را به محاصره درآورده بودند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f905c5f6-1b71-43bf-9d31-48d733c8a23e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات