728 x 90

پیام مریم رجوی به جلسه سنای آمریکا: شورای امنیت باید رژیم آخوندی را به‌خاطر پنهان‌کاری در مورد کرونا محکوم کند

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

سناتورهای عالیقدر
خانم‌ها و آقایان
خوشوقتم که در رابطه با شرایط کشورم ایران در این مرحله بسیار مهم، با شما صحبت می‌کنم.
مایلم قدردانی خود را در رابطه با توجهات شما نسبت به شرایط ایران و حمایت‌تان از مردم ایران و خواسته‌های دموکراتیک آنها برای یک ایران آزاد و دموکراتیک ابراز کنم.
در ابتدا مایلم توجه شما را به وضعیت اضطراری و تراژدی کنونی در ایران جلب کنم.
به‌دلیل پنهان‌کاری رژیم در خبررسانی به مردم در مورد گسترش ویروس و عدم اتخاذ تدابیر پیشگیرانه بیش از ۳۰۰۰نفر تاکنون جان‌ باخته‌اند. مقامات رژیم حضور ویروس در ایران را به مدت چند هفته پنهان کردند، تا نمایش انتخابات را برگزار کنند.
عواقب این پنهان‌کاری به ایران محدود نمانده و باعث گسترش شیوع این ویروس در شمار زیادی از کشورهای دیگر شده است. مردم ایران به درستی رژیم ایران را مقصر وضعیت فعلی می‌دانند.
با این حال هدف رژیم و نیروهایش، سرکوب نارضایتی‌های مردمی است.
علت وحشت رژیم و تدابیر سرکوبگرانه‌اش در این حقیقت نهفته است که ایران در آستانه تغییر است.
قیام آبان‌ماه، در ایران اراده مردم ایران برای تغییر رژیم را نشان داد. مردم شعار می‌دادند: «مرگ بر دیکتاتور»، «مرک بر خامنه‌ای و روحانی».
به‌رغم سرکوب وحشیانه و کشتار بیش از ۱۵۰۰معترض، رژیم نتوانست مردم ایران را که خواهان آزادی هستند، خاموش کند.
در دی‌ماه، بعد از سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی توسط سپاه پاسداران، مردم ایران بار دیگر به خیابان‌ها آمدند و خواهان تغییر رژیم شدند.
آنها شعار می‌دادند مرگ بر خامنه‌ای و بر نفی دیکتاتوری تحت هر‌ عنوانی تأکید کردند و خواهان یک جمهوری بر پایه آرای مردم شدند.

 

دوستان عزیز،
تغییر در ایران به چند دلیل در دسترس است. زیرا:
- اکثریت مردم ایران خواهان تغییر بنیادین هستند و این خواسته را بارها ابراز کرده‌اند. - رژیم در معرض سرنگونی است زیرا در بحرانهای متعدد فرو رفته و برون‌رفتی ندارد.
- شرایط اقتصادی به وخامت گراییده است. فساد گسترده است.
- نارضایتی عمومی در حال افزایش است و رژیم از حل پایه‌یی‌ترین نیازهای مردم، عاجز است.
- رژیم در ماه‌های اخیر ضربات متعددی در رابطه با استراتژی منطقه‌یی خود دریافت کرده که به‌طور جدی بقایش را به خطر انداخته است.
- حذف سرکرده تروریست‌ها قاسم سلیمانی، ضربه مهلک به رژیم بود.
تغییر در ایران در دسترس است. زیرا یک مقاومت سازمان‌یافته با ریشه‌های عمیق در جامعه ایران وجود دارد. یک جنبش توانمند با شبکه سراسری قدرتمند که اعضایش آماده هستند برای آزادی ایران از حاکمیت آخوندها بهای لازم را بپردازند.

 

سناتورهای محترم!
سیاست مماشات که به رژیم در طولانی کردن حکومت سرکوبگرش کمک کرده، شکست‌خورده است. اجازه بدهید روشن صحبت کنم، مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آن، رژیم آخوندی را سرنگون خواهند کرد.
با این حال ضروری است که مقامات رژیم به‌دلیل جنایت علیه بشریت مورد حسابرسی قرار بگیرند.
هم‌چنین برای آزادی زندانیان سیاسی و تضمین دسترسی آزادانه مردم ایران به اینترنت باید رژیم تحت فشار قرار بگیرد.
جامعه جهانی باید سپاه پاسداران و نیروهای نیابتی‌اش را وادار به خروج از عراق و سوریه و یمن و لبنان و دیگر کشورها کند.
امروز تردیدی نمانده که رژیم از تولید بمب اتمی دست نکشیده است، قطعنامه‌های شورای امنیت، باید مجدداً اعمال و سایت‌های اتمی رژیم تعطیل شود و بازرسی‌های هر کجا هر زمان برقرار شود.
شورای امنیت و کشورهای عضو باید رژیم آخوندی را به‌خاطر پنهان‌کاری در مورد کرونا و به‌خطر انداختن جان مردم ایران و دیگر کشورها محکوم نمایند. هم‌چنین برای نجات جان زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی، بلادرنگ دست به کار شوند و از یک فاجعه بزرگ انسانی ممانعت کنند.
زمان آن است که جامعه بین‌المللی، مبارزه مردم ایران برای سرنگونی این رژیم را به‌رسمیت بشناسد و از خواست آنها برای یک جمهوری آزاد و دموکراتیک بر پایه رأی عمومی، برابری زن و مرد، جدایی دین از دولت و یک ایران غیرهسته‌یی حمایت کند.
بار دیگر از شما برای حمایت و همبستگی‌تان تشکر می‌کنم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3fc3f2a6-a0cb-44f8-a059-35073b2babc5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات