728 x 90

پیام سوگ و تسلیت خامنه‌ای در مرگ یک مزدور و مرتجع چپ‌نما بر ضد جنبش فلسطین و عرفات

احمد جبرییل
احمد جبرییل

خامنه‌ای خلیفهٔ ارتجاع در پی مرگ احمد جبرییل در ۸۳سالگی این مرتجع چپ‌نما را که از دهه۱۹۷۰ میلادی دکانی به نام جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در برابر الفتح و عرفات باز کرده بود و در ضدیت هیستریک با جنبش فلسطین از چیزی فروگذار نمی‌کرد، مبارزی خستگی‌ناپذیر و شجاع و پرشور و شایسته اجر جزیل معرفی کرد! تخصص احمد جبرییل در انجام دادن عملیات سفارشی از قبیل شراکت در بمب‌گذاری در هواپیمای مسافربری پان‌آم در ۳۰آذر سال۱۳۶۷ بود که طی آن ۲۴۳مسافر و ۱۶ خدمه کشته شدند و ۱۱نفر هم در لاکربی در جنوب اسکاتلند در انگلستان به هنگام سقوط هواپیما و ویران شدن خانه‌هایشان جان خود را از دست دادند. این حادثه به همین خاطر به نام سانحه لاکربی شهرت یافت و در واقع عملیات مشترک قذافی و رژیم آخوندی بود.

جبرئیل با دریافت پول از رژیم پیوسته در نقش منتقد و مخالف یاسر عرفات و سپس محمود عباس عمل می‌کرد.

رویتر روز ۱۷تیرماه گزارش کرد او برای دهه‌ها در طرف سوریه با نیروهای بشار اسد در جنگ داخلی علیه مردم سوریه قرار داشت. به گزارش رویتر او در ارتباط تنگاتنگ با حزب‌الشیطان لبنان دست‌نشانده رژیم ایران بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dbc8cad5-f09f-46dd-90e7-b7bde0062998"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات