728 x 90

پیام اعتراضی پرسنل آزمایشگاه بیمارستان الزهرای رشت و تجمع اعتراضی کارگران شهرداری مهریز فارس

اعتراض پرسنل آزمایشگاه بیمارستان الزهرای رشت
اعتراض پرسنل آزمایشگاه بیمارستان الزهرای رشت

اعتراض پرسنل آزمایشگاه بیمارستان الزهرای رشت به پرداخت نشدن حقوق

پرسنل آزمایشگاه بیمارستان الزهرای رشت روز پنجشنبه ۱۹تیر، طی پیامی به پرداخت نشدن ۷ماه حقوق معوقه خود اعتراض کردند .

آنها در پیام خود گفتند: « سلام دوست عزیز؛ ما پرسنل آزمایشگاه بیمارستان الزهرا رشت ماهها حقوق معوقه داریم، ۲۴ نفر پرسنل در تمامی شیفت‌ها و بدون احتساب ماه جاری ۷ماه حقوق معوقه داریم +عیدی سنوات سال۹۸. یعنی آخرین حقوق دریافتی مربوط به آبان ۹۸ بوده»

پرسنل بیمارستان الزهرا در پیام خود افزودند: «در شرایط فعلی کشور با این تورم هیچکدوم از مسئولان کوچکترین پیگیری و مسئولیت‌پذیری تو رفتارشون دیده نمی‌شود.این در حالی هست که به‌خاطر شرایط کرونا میلیاردها بودجه به دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تخصیص داده شده بود. لطفاً صدای بی‌صدای ما باشید تا شاید فریادمون به جایی رسید».

قیام

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری مهریز فارس

روز پنجشنبه ۱۹تیر ماه، جمعی از کارگران شهرداری مهریز واقع در استان یزد در اعتراض به عدم پرداخت دستمزدهای معوقه خود مقابل شهرداری این شهر دست به تجمع زدند.

کارگران با برپایی این تجمع خواستار پرداخت دو ماه دستمزد معوقه خود شدند.

یکی از معترضان در این خصوص می‌گوید: شمار زیادی از کارگران شهرداری به‌دلیل عدم پرداخت دستمزدها و افزایش سرسام‌آور کالاهای اساسی توان تأمین هزینه‌های زندگی خود و خانواده‌هایشان را ندارند و به همین دلیل در این شرایط خطرناک کرونایی به کارهای دیگری روی آورده‌اند.

قیام

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1c8a94b5-39be-4181-9188-f98d8ee35453"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات