728 x 90

پولیتیکو: در مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران خطرهای بسیاری هست، اقدام نظامی نیز منتفی نیست

مذاکرات وین - عکس از آرشیو
مذاکرات وین - عکس از آرشیو

به‌دنبال توقف مذاکرات وین به‌درخواست رژیم آخوندی، گزارشهای خبری هم‌چنان حاکی از تیرگی اوضاع و تشدید بحران است.

پولیتیکو ۲۸آذر وضعیت را یک عقب‌گرد توصیف کرد و نوشت: پس از سه هفته گفتگو در وین، بحثها به نقطه‌یی که در ابتدای تابستان بود برگشته است.

پولیتیکو افزود: در مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران خطرهای بسیاری هست و اقدام نظامی نیز منتفی نیست. با توجه به پیشرفت سریع برنامه هسته‌یی رژیم ایران زمان رو به اتمام است.

در همین حال کیهان خامنه‌ای روز ۲۹آذر نوشت: اگر آمریکا لغو کامل تحریم‌ها را نپذیرد جمهوری اسلامی غنی‌سازی اورانیوم را به ۹۰درصد می‌رساند و به یک قدرت هسته‌یی تبدیل می‌شود.

از سوی دیگر، روز دوشنبه ۲۹آذر نخست‌وزیر اسراییل خطاب به کمیته روابط خارجی و امنیت پارلمان گفت: موضع رژیم ایران در مذاکرات هسته‌یی وین بسیار ضعیف است و قدرتهای جهانی قادرند هم برنامه هسته‌ای و هم فعالیت‌های تروریستی این رژیم در منطقه را با هم متوقف کنند.

وی افزود وضعیت داخل ایران به‌خوبی نشان می‌دهد که رژیم ایران یک قدرت واقعی نیست و سران این رژیم به موقعیت ضعیف خود در داخل آگاهند. (اورشلیم پست ۲۹آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7be23bb6-4058-42c8-a730-9aa17b8fa0bf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات