728 x 90

پنهان‌کاری و کشتار با کرونا

رژیم جنایتکار آخوندی چند هفته پس از انتشار ویروس کرونا، در یک پنهان‌کاری بزرگ دیگر، ناگزیر و به‌ صورت قطره‌ای خبر فوت ۲هموطن در قم را اعلام کرد.

یک روزنامه حکومتی نوشت: «وزارت بهداشت به‌صورت قطره‌چکانی، اطلاع‌رسانی می‌کند. مسعود مردانی، عضو کمیته کشوری آنفوآنزا، می‌گوید آمار اعلام شده از تعداد مبتلایان تنها ٥‌درصد واقعیت است».(روزنامه حکومتی شهروند ‌۳اسفند ۹۸)

تلویزیون حکومتی ـ اول اسفند ۹۸: «دکتر جنگابادی گفت ۲فرد مبتلا شده از ساکنان شهر قم هستند و گزارشی از این بیماری در استانهای دیگر نداریم».

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، امیرآبادی فراهانی ضمن اعتراف به مرگ روزانه ۱۰نفر در قم گفت: «تا دیشب ۵۰نفر به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند».

پاسدار جنایتکار علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل خامنه‌ای: «قم تقریباً دیس‌ایبل شده یعنی رو به صعود نیست».

امیرآبادی فرهانی در جلسه ۵اسفند مجلس ارتجاع: «ما هیچ آمار مثبتی را از مردم پنهان نخواهیم کرد».

با این حال جنایتکارانی که به فرمان خامنه‌ای خبر انتشار ویروس را به‌خاطر اجرای نمایش ۲۲بهمن و انتخابات پوشاندند، هنوز در وحشت کوچک‌نمایی می‌کنند.

پاسدار جنایتکار علی‌اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل خامنه‌ای: «من عرض می‌کنم که این بیماری سخت‌تر از اپیدمی آنفولانزا نیست».

یک عضو مجلس ارتجاع علت فاجعه را معامله با جان انسان‌ها و زدوبند با چین دانست و گفت: «در شرایطی که چین رئیس FATF بود یک چراغ سبز دیپلماتیکی با جان مردم به چینی‌ها داده شد و باعث شد ایران الآن به‌عنوان یک کشور پرخطر در موضوع کرونا شناخته شود ولی درست در همین ایام در زمان ریاست چینی‌ها در گروه اقدام مالی ‌ایران به لیست سیاه وارد شد».(روزنامه حکومتی آرمان ـ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه ۳اسفند ۹۸)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f127dd67-73e9-4d97-8161-69f42cdd27f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات