728 x 90

پایان چهارمین دور مذاکرات وین و هوچیگری آخوند روحانی

آخوند روحانی
آخوند روحانی

روز چهارشنبه در پایان دور چهارم مذاکرات وین، به‌رغم برخی پیش‌بینیها، نتایج مشخصی از توافق اعلام نشد و رویترز نوشت: دیپلماتهای ارشد انگلستان فرانسه و آلمان خواستار احتیاط شده و گفتند اگر چه برخی علائم توافق ظاهر می‌شوند ولی موفقیت تضمین شده نیست. با این‌همه، آخوند روحانی در سیرک انتخاباتی ولایت، به هوچیگری پرداخت و مدعی شکستن کمر کار تحت هدایت خامنه‌ای شد.

آخوند روحانی ۳۰اردیبهشت ۱۴۰۰ در تلویزیون حکومتی گفت:

«این‌که شما امروز می‌بینید در وین آمدند ایستادند دارند مذاکره می‌کنند و قبول دارند که تمام تحریم‌های اصلی را برخواهند داشت الآن ما بحثهایی که می‌کنیم روی جزئیات و ریز و موارد جزیی هست والا اون مسائل اصلی تحریم نفت و تحریم نمی‌دانم پتروشیمی و تحریم کشتیرانی و بیمه چی و چی بانک مرکزی و بانکها اینها همه قبول کردند تمام شد این چیزها یعنی ما گام اصلی و بزرگ را برداشتیم توافق اصلی انجام شده بله خب یک مواردی هم هست ما داریم بحث می‌کنیم برای این‌که به توافق نهایی برسیم اما کار را دولت انجام داده تا پایان سال حتی شاید هم بیشتر ما باید همه پروتکلها را مراعات بکنیم اما کمر کرونا را ما می‌شکنیم تا پایان دولت کمر تحریم را هم تا پایان دولت می‌شکنیم هر چه ما داریم از هدایت رهبر معظم انقلاب دادیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/378abd1e-3b6e-4789-a3af-062553f82475"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات