728 x 90

حمله پاسدار محسن رضایی به آخوند روحانی: یک نفر پنبه را از گوش روحانی در بیاورد

پاسدار  محسن  رضایی
پاسدار محسن رضایی

پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم روز دوشنبه ۲۹دی در جنگ قدرت و غارت با حمله به آخوند روحانی در یک پیام توئیتری نوشت: «یک مسلمان، پنبه را از گوش رئیس جمهور درآورد که صدای مردم ستمدیده را بشنود!».

پاسدار رضایی نوشت: «روحانی در پاسخ به نگرانی اقتصاددانها گفته بود «پنبه در گوش» خود بگذارید که خبرهای مثبت بورس ما را نشنوید! ظاهراً خود نیز چنین کرده است. یک مسلمان، پنبه را از گوش رئیس جمهور درآورد که صدای مردم ستمدیده را بشنود!».

توئیت پاسدار رضایی - ۲۹دی

آخوند روحانی در اردیبهشت ماه گفته بود:

«شما اگر ناراحت هستید راه‌حلش این است در گوشتان پنبه بگذارید و این حرف‌های خوب را نشنوید. بورس ما خوب شده، عصبانی هستند و می‌گویند بورس تمام دنیا به هم ریخته، چرا بورس ایران خوب است؟».

روز دوشنبه ۲۹دی، همزمان با افت شاخص بورس گروهی از سهامداران و مالباختگان متضرر در این بازار با تجمع مقابل ساختمان بورس رژیم در تهران شعارهایی از جمله «‌پول ما رو دزدیدن دارن باهاش پز میدن»، «‌مرگ بر روحانی» و «‌مرگ بر مفسد اقتصادی» سر دادند.

معترضان علاوه بر شعار علیه روحانی، شعارهایی چون «‌کازینوی اسلامی همین‌جاست» سردادند و پرچم سازمان بورس را نیز در مقابل ساختمان آن، پایین کشیدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12d85a31-6f8b-4bd0-8954-58b845f0ea99"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات