728 x 90

پاسدار صفار هرندی: پذیرش لوایح اف.ای.تی.اف یعنی خودکشی از ترس مرگ!

پاسدار صفار هرندی
پاسدار صفار هرندی

پاسدار صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص نظام آخوندی اعلام کرد که بیش از دوسوم اعضای این مجمع با کنوانسیون پالرمو مخالفند.

وی درباره علت افزایش مخالفان پالرمو گفت: اعضای مجمع فهمیدند که این لوایح یعنی خودکشی از ترس مرگ! و در شرایط تحریم پیوستن به اف.ای.تی.اف مضرترین اتفاق خواهد بود.

وی گفت: کنفوانسیون پالرمو با آرای ناپلئونی توانست از مجلس بگذرد و شورای نگهبان ایراداتی به آن وارد کرد. بعضی‌ها معتقدند که مخالفان پالرمو به‌خاطر مسائل ایدئولوژیک است، اما این طور نیست. موضع مخالفان در جلسات این بود که پیوستن به این کنوانسیون بسیاری از فرصتها را برای حل مشکلات از بین می‌برد.

وی با اشاره به حرف آخوند روحانی که گفته بود باید تحریم‌ها را دور بزنیم افزود: اگر این طور است نباید با دست خودمان نشانی نقاط قوتمان را به دشمن بدهیم.

 

 

گزارشی از استیصال و درماندگی رژیم در پذیرش کنوانسیونهای مربوط به اف.ای.تی.اف:

جمعه بازارهای خامنه‌ای، در این هفته شاهد اعترافهای هراس‌آلود به شکست برجام و استیصال رژیم در تن‌دادن به لوایح اف ای تی اف بود و نمایندگان و عوامل ولی‌فقیه ارتجاع تلاش می‌کردند خامنه‌ای را در ببرند و مشکلات را به گردن دولت روحانی بیندازند.

 

در واکنش به این حملات، روزنامهٔ ‌حکومتی ابتکار از باند روحانی در روز ۱۸اسفند نوشت« تریبونهای نمازجمعه روز گذشته، کانون طعنه و متلک به دولت بود. گویا کنایه به دولت در هر نماز جمعه‌ای برای مخالفان حسن روحانی به یک اصل تبدیل شده است»، این روزنامه افزود « برخی از کارشناسان معطل ماندن لوایح FATF را سیاسی و در جهت ناکارآمد جلوه دادن دولت روحانی ارزیابی کرده و معتقدند مخالفان امروزی این لوایح در دولتهای قبلی موافق و پیگیر تصویب آن بوده‌اند».

 

واکنش باند روحانی در قبال حملات مهره‌های خامنه‌ای بیانگر شدت بحران در رأس نظام است. به‌نحوی که طرفین در هر فرصتی می‌کوشند وخامت و اوضاع رژیم و پیامدهای بحران اقتصادی و فساد حکومتی را به گردن دیگری، بیندازند.

در تهران آخوند صدیقی ۱۷اسفند۹۷وحشت‌زده از پیآمد اجتماعی این بحران، وعده‌های روحانی را که گفته بود با برجام هم چرخ کارخانه‌ها و اقتصاد و هم چرخ سانتریفوژها خواهد چرخید به سخره گرفت و با ترس و لرز گفت:

حالا هسته‌یی ما را برجام محدود کرد و این سانتریفیوژها محدود شد ولی سفره‌ها توسعه پیدا نکرد و اینها وعده داده بودند که می‌خواهند هر دو بگردد ولی آن هر دوش متأسفانه خسارت شد.

 

پیش از آخوند صدیقی در نمایش جمعهٔ تهران آخوند مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از درد بی‌درمان دیگر رژیم برای شل کردن طناب تحریم‌ها صحبت کرد و با تأکید براین که لوایح اف ای تی اف تصویب نخواهد شد، گفت:

یک جرم پولشویی خود معاملاتی است که فروشنده و خریدار واقعی نیستند بلکه پوششی هستند ما برای دور زدن تحریم‌ها ناچاریم معاملات پوششی داشته باشیم شرکتهای پوششی درست می‌کنیم در ایران در کشورهای دیگر شرکتهای پوششی درست می‌کنیم که بتوانیم معاملات بین‌المللی خودمان را با دور زدن تحریم‌ها به دست بیاوریم معنای پیوستن به این دو لایحه به این دو کنوانسیون این است که دست از این نوع داد و ستد ها باید برداریم می‌توانیم؟ بسم الله اگر در شرایط تحریمی نمی‌توانیم که نمی‌توانیم این چه اصراری ست از آقای رئیس‌جمهور و دولت و دیگران و مطبوعات جریان خاص که مجمع تشخیص مصلحت نظام را تحت فشار قرار داده‌اند که تصویب کنید. من همینجا عرض می‌کنم خیر ما مصلحت نظام را مبنا قرار می‌دهیم نه هوا ها و هوس‌ها را

 

در شهر کرد آخوند نکونام ۱۷اسفند ۹۷با ابراز وحشت از چشم‌انداز جامهای زهر بعدی که در انتظار نظام است گفت:« برخی برجام را بزرگ می‌کنند تا دوباره برجام‌های بعدی را به نتیجه برسانند.متأسفانه دیده شد حتی بعضی برای به نتیجه رساندن برجام‌های ۲و ۳اقدام کردند تا در خصوص برنامه موشکی، حقوق‌بشر مورد نظر کشورهای غربی، امتیاز دهند و دوباره نظام را دچار گرفتاری کنند».

 

در بیرجند آخوند محمد مختاری ۱۷اسفند گفت:« مسؤولین عالی‌رتبه ما با دروغ، تهمت و شانتاژ تلاش دارند، امثال FATF، پالرمو و سایر کنوانسیون‌هایی که فقط برای تنگ‌تر کردن محاصره سیاسی و اقتصادی و تحریم بیشتر ما طراحی شده است را هر طور شده به خورد ملت داده و مجمع را وادار به تصویب آن کنند»

 

در تبریز آخوند علی عالی نسبت به پیامدهای اجتماعی قراردادها و مشروط شدن اینس‌تکس به لوایح FAF گفت:« ما یک روز مشکل اقتصادی کشور را موکول کردیم به برجام، [امّا] برجام نتوانست مشکل اقتصادی کشور ما را برطرف کند...و نتیجه این شد که مردم نسبت به برجام شرطی شدند، وقتی آن بابا می‌خواهد از برجام خارج بشود، تا مدّتی که او می‌گوید خارج می‌شوم، ما همین‌طور دچار تلاطم در بازار خواهیم بود؛ ما شرطی شده‌ایم، مردم را ما شرطی کرده‌ایم».

 

در جمعه‌بازار اصفهان هم آخوند محمدتقی رهبر با بیان این‌که « باید مواظب دام‌های دشمن درباره مردم هم بود» گفت:« از لوایح اسارت بار بین‌المللی آبی برای کشور گرم نخواهد شد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40347b16-017e-47c5-a7b4-f194f3dbb32e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات