728 x 90

پاسدار رضایی: تهدید کاندیداها توسط دادستان تهران شامل رئیسی هم می‌شود؟

پاسدار  محسن  رضایی
پاسدار محسن رضایی

پاسدار رضایی دوشنبه ۱۰خرداد در گفتگو با تلویزیون شبکه دو رژیم در مورد تهدید اخیر دادستان قضائیه خامنه‌ای در تهران که به کاندیداها هشدار داده بود مرزسرخ‌های نظام را رعایت کنند، گفت: اخیراً آقای دادستان تهران به یک طریقی آمده نامزدهای انتخاباتی را تهدید کرده، من می‌خواهم بگویم که آیا جناب آقای دادستان تهران، آیا آقای رئیسی را هم مورد نظرتان هست؟

وی همچنین اضافه کرد: من به ذهنم می‌آید تو این شرایط نباید یک کاری بکنیم که خدایی نکرده مسایلی در ذهن مردم به‌وجود بیاید، آیا این حرفی که این آقایون می‌زنند اگر بخواهند در ارتباط با آقای رئیسی هم عمل کنند، خطایی فرض کنید توی ستاد آقای رئیسی عمل بشه، می‌توانند بالاخره اون که رئیس است می‌توانند این کار را بکنند؟ خب پس چرا شما یک رفتاری دارید که این هی موضوعات را پیچیده بکند و سوء ظن‌هایی در حقیقت در جامعه به‌وجود بیاید یا مثلا فرض کنیم بعضی‌ها بلند شدند دارند مردم را می‌ترسانند خب چرا می‌ترسانید؟... ما وظیفه داریم امنیت را آرامش را در جامعه حفظ کنیم...»

لازم به یادآوری است که مهر علیزاده از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان ارتجاع در توئیتر نسبت به تهدید اخیر دادستان رژیم در تهران واکنش نشان داد و با حمله به آخوند جلاد رئیسی نوشت:

«چگونه به خود اجازه می‌دهند برای نامزدهای ریاست‌جمهوری خط و نشان کشیده و خط قرمز تعریف کنند؟ جناب قاضی‌القضات، اگر نگران‌اند در این رقابت نابرابر، نقد ایشان تعرض به قوه قضاییه تعبیر شود، بهتر است یا از ریاست قوه استعفا دهند یا از نامزدی ریاست جمهوری (کانال خبر ویژه رژیم ۱۰خرداد۱۴۰۰).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f8d032b2-e3a7-4de1-a3c0-2a76a3cf07f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات