728 x 90

پاسدار حسین شریعتمداری: روحانی با پیش کشیدن بحث «رفراندوم» می‌خواهد ... دود استتار بزند

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری

پاسدار شریعتمداری در کیهان خامنه‌ای چهارشنبه ۳دی نوشت مشکلاتی که ردیف است، نگاه کنید! مسائلی نظیر، رفراندوم! بازنگری قانون اساسی! و… که این روزها مدعیان اصلاحات به میان کشیده‌اند، در کجای فهرستی که از مشکلات پیش‌روی تهیه کرده‌اید جای دارد؟! … اگر پیش کشیدن این مسائل از نوع نارنجک‌های دود‌زا و بمبهای صوتی نیست، پس چیست؟! و اگر نارنجک دودزا و بمب صوتی است که هست قرار است در پوشش این دود‌ها و صدا‌ها، افکار عمومی از کدام مسأله اساسی منحرف شود؟!

هم‌چنین به طعنه کیهان خامنه‌ای به روحانی می‌گوید مسئولان و مدیران ارشد دولت بیش از این معطل محبت ناداشتهٔ دشمن زورگو نباشند و منتظر چراغ سبز و امضای بایدن نباشند که این امری ناشدنی و انتظاری عبث از سر خودفریبی است.

 

کیهان خامنه‌ای همچنین اعتراف می‌کند که امروز دلالیسم مخرب و بی‌مهار رد پای شومش در خیلی از جاهای (نظام) به‌ویژه در اقتصاد که با معیشت مردم سر و کار دارد، به‌خوبی دیده می‌شود و هم‌چنین نسبت به شرایط انفجاری جامعه اعتراف می‌کند که وضعیت کنونی: انتشار مرگبار ویروس کرونا، گرانی افسار گسیخته، بیکاری جوانان، تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز تولید، سقوط پی‌درپی ارزش پول ملی، افزایش چند صد درصدی قیمت مسکن و اجاره‌بها، فساد اقتصادی، جولان دلال‌ها، پر خوری نزدیک به انفجار مرفهان بی‌درد، حقوق‌های نجومی در کنار نان بخور و نمیر مردم می‌باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3f3cc89-a748-442d-9d98-90f01b3ba3bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات