728 x 90

پاسدار حسین سلامی: دشمنان می خواهند مردم را در مقابل سپاه قرار دهند

پاسدار حسین سلامی جانشین سرکرده کل سپاه پاسداران
پاسدار حسین سلامی جانشین سرکرده کل سپاه پاسداران

پاسدار حسین سلامی جانشین سرکرده سپاه پاسداران با نگرانی از نفرت عمومی از سپاه پاسداران گفت: دشمنان می خواهند مردم را در مقابل سپاه پاسداران قرار دهند

وی امروز پنجشنبه 6اردیبهشت 97 طی سخنانی در ساری گفت: «دشمنان  در صددند تا تغییر بنیادین در ذهن مسئولان و مردم جامعه به‌وجود بیاورند و قدرت ولی‌فقیه و رهبری را هدف  قرار دادند... آنان در صدد هستند تا بر اساس سه ادراک ضعیف شدن و نزدیک به فروپاشی نظام ایران، نارضایتی مردم و مخالفت با نظام، اعتبار نظام را از بین ببرند».

پاسدار سلامی در واکنش به موج انزجار از دخالتهای منطقه‌یی رژیم  گفت: «این‌که ایران دخالتهايی در کشورهای منطقه می‌کند را می‌خواهند بگویند که ایران با توجه به مشکلات اقتصادی و فقیر بودن چرا این همه هزینه برای موشک و حضور در کشورهای منطقه انجام می‌دهد و بدانید که این گزینه بسیار خطرناک برای ایران است و باید مراقب باشیم».

پاسدار سلامی در ادامه نگرانیهای خود افزود: «رهبری، قوه قضاییه و سپاه سه نقطه هدف دشمنان است و باید مراقب باشیم. آنان بار دیگر با حفظ برجام ولی گسترش تحریمها می‌خواهند مردم را در برابر سپاه قرار بدهند و در نهایت نارضایتی ملت را به قوه قضاییه و رهبری انتقال بدهند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec85d521-600a-4f5b-bc00-3022387c271f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات