728 x 90

پاسدار حجازی: پوست خربزه زیر پای ترامپ گذاشتند، او را کشاندند به وادی‌ای که قاسم سلیمانی را بکشد

پاسدار حجازی جانشین نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران
پاسدار حجازی جانشین نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران

پاسدار حجازی جانشین نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران در جلسه سالگرد هلاکت سرجلاد قاسم سلیمانی روز ۱۶دی که در خبرگزاری صدا و سیمای رژیم منتشر شده است، گفت:

  • پوست خربزه زیر پای ترامپ گذاشتند و او را کشاندند به وادی‌ای که قاسم سلیمانی را بکشد. الآن هم ممکن است دو مرتبه در این روزهای آخر پوست خربره‌ای زیر پای او بگذارند.
  • بارها سر سردمداران آمریکایی کلاه رفته، اطلاعاتی که یک مجاهدی رفته داده اونها رو مجبور کرده و در یک کانالی قرار داده که تصمیماتی بگیرند. بنابراین این هوشیاری لازم داره، توجه لازم داره.

پاسدار حجازی، جانشین سرکرده نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران ۱۶دی ۹۹:

«به قول معروف، به‌قول خودمون پوست خربزه زیر پای او گذاشتند او رو کشوندند به یک وادی که دست به یک چنین جنایتی زد. الآن هم ممکن است دو مرتبه در این روزهای آخر یک چنین خلاصه پوست خربره‌ای زیر پای او بگذارند. خود ترامپ گرفتار نتیجه انتخابات هست و دعوای نتایج انتخابات و این حرفها. و الآن چیزی که تمام ذهن او رو مشغول کرده، فکر او رو مشغول کرده این است که چطوری این پروژه رو جمعش کنه. و اگر هم حتی بخواهد اقدام رذیلانه‌ای انجام بدهد و جنجال آفرینی کنه تنش‌آفرینی کنه، سیستمهای آمریکایی بعید است او را همراهی کنند. نه ارتش آمریکا نه سیستمهای اطلاعاتی آمریکا چنین کار را تأیید نمی‌کنند در این روزهای آخر دست به یک ماجراجویی بزنه.

اینی که عرض می‌کنم تنها تحلیل نیست اطلاعات است. اینها مطالبی است که از کانالهای مختلف دریافت کردیم که رژیم صهیونیستی و کشورهایی مثل سعودی اینها تلاش دارند می‌کنند که در این روزهای آخر یک بحرانی، تنشی، ماجراجویی و چیزی به بار بیاورند و در حقیقت به اهداف و امیال خودشان برسند.

آیا ندیدند شهادت حاج قاسم سلیمانی چه خبط و خطایی رو انجام دادند. آیا ندیدند در شهادت سردار سلیمانی چه کلاه بزرگی بر سر رژیم آمریکا گذاشتند و رئیس‌جمهور آمریکا گذاشتند و اطلاعات غلط به او دادند. این تجربه باید بشه برای اونها».

پاسدار حجازی افزود: «این هم یک بار دو بار نیست. بارها سر سردمداران آمریکایی کلاه رفته و نمیدونم اطلاعاتی که یک منافقی، رفته داده این اطلاعات رو به اونها. اونها رو مجبور کرده و در یک کانالی قرار داده که تصمیماتی بگیرند. بنابراین این هوشیاری لازم داره، توجه لازم داره البته ما از سرمداران آمریکایی توقع تعقل و بصیرت و منطقی فکر کردن و اینها نداریم ولی این را بهشون می‌گیم که بدانید جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح ما هم آماده‌اند و هم هوشیارند و هم حرکات اونها رو تحت نظارت و مراقب دارند این تحرکات اونها در سطح منطقه در کشورهای همسایه هیچ وجهی نداره هیچ توجیهی نداره. این تحرکات این تلاشها و این شلوغ‌کاریهایی که دارند انجام می‌دهند اینها نوعی ماجراجویی‌ است نوعی تشنج‌آفرینی است نوعی بحران سازی است و مراقب باشند خودشون رو و طرفدارانشان رو به گرفتاری نیندازند و دردسری برای اونها ایجاد نکنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b97e6d2-66ca-4c7b-ab91-e96f39e66f91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات