728 x 90

پاسدار جلالی:‌ چندین آشوب در سال گذشته داشتیم که محمل آن شبکه‌های اجتماعی خارجی بود

شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی

پاسدار غلامرضا جلالی سرکرده سازمان پدافند غیرعامل رژیم با نگرانی از شبکه‌های اجتماعی در قیام گفت:‌ واگذاری شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب داخل کشور به عناصر خارجی و خارج از کنترل دستگاه‌های اجرایی نظام جمهوری اسلامی باعث می‌شود فضای مجازی تبدیل شد به همین واژه‌ای که حضرت آقا اشاره کردند؛ تبدیل به یک بمب شیمیایی می‌شوند، یعنی می‌توانند جمعیت را تحت تاثیر قرار دهد.

 

سرکرده سازمان پدافند غیرعامل رژیم افزود: در واقع چندین آشوب در سال گذشته در داخل کشور داشتیم که محمل و بستر آن شبکه‌های اجتماعی خارجی بود؛ این اتفاقات سال گذشته به وجود آمد و همه دستگاه‌های اطلاعاتی می‌دانند که این حوادث زیر سر این سیستم است و در واقع شبکه‌های بیرون آدمهایی را سازماندهی و تجهیز می‌کنند و آموزش می‌دهند و حتی منابع پولی آنها را جابه‌جا می‌کنند برای این‌که بتوانند کارهای تروریستی انجام دهند.

 

پاسدار جلالی با نگرانی از خطرات محتمل در سال۹۸ با اشاره به بحرانهای اقتصادی و خطر قیام که رژیم آخوندی با آن مواجه است گفت: یعنی در سال ۹۸ یکی از خطرات مهمی که برای کشور می‌تواند محتمل باشد در حوزه اقتصادی و کشاندن مردم به حوزه مقابله با دولت در حوزه جنگ اقتصادی است. در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم را تحریک و بسیج می‌کنند و به خیابان و آشوب و درگیری با دولت به هر بهانه‌ای می‌کشانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6362bfce-e2e0-4ea1-a760-69658100f6e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات