728 x 90

پاسخ مردم عراق به خامنه‌ای

روز هشتم آبان خامنه‌ای در وحشت از قیام عراق به صحنه آمد و تلاش کرد با ایجاد تفرقه، پای دم و دمبالچه‌هایش را در عراق تثبت کند. یکی از تظاهرکنندگان در پاسخش گفت: «یک پیام به علی خامنه‌ای می‌دهم. پیامم این است که دم و دمبالچه‌هایت را از عراق جمع کن. دیگر این بازیهای شیعه و سنی را از ذهنت خارج کن و از عراق دست بردار ما مردمی متحد شده‌ایم. کرد، شیعه، سنی و هر مذهب دیگری که می‌خواهیم داشته باشیم، مهم این است که ما عراقی هستیم، وابستگی به هیچ‌کس را نمی‌خواهیم».

جوانان شورشی در میدان تحریر بغداد با رنگ زدن بنر خامنه‌ای و قاسم سلیمانی و زدن کفش بر صورت آنان پاسخش را دادند.

خلیفه درهم‌شکسته که امیدی به آب رفته در جوی ولایت ندارد فریبکارانه تلاش می‌کند با حفظ احزاب وابسته، مانع انهدام ساختارهای فاسد شود و گفت: «این مطالبات فقط در چارچوب ساختارهای قانونی! قابل تأمین است. دشمن می‌خواهد ساختارهای قانونی را به‌هم بریزد».

در این‌جا هم جوانان شورشگر بغداد ضمن توهین و لگدمال کردن تصاویر منحوس خامنه‌ای و قاسم سلیمانی و فریاد کلا کلا للاحزاب، مرزشان را با تمام احزاب روشن کردند.

یک تظاهرکننده عراقی: «شنیدم خامنه‌ای امروز از حکومتهای عراق و لبنان خواسته که تظاهرات را متفرق کنند و مطالبات تظاهرکنندگان را نامشروع خواند. از میدان تحریر و به اسم هم آزادیخواهان به تو(خامنه‌ای) می‌گوییم تو کی باشی؟ و مردم عراق و مردم لبنان چه ربطی به تو دارند؟ تو هرگز وصی مردم عراق نیستی. مردم عراق این باند حاکم را سرنگون خواهند کرد. آنها در اصل در خدمت تو و قاسم سلیمانی و طرح‌ها و اهداف شما هستند».

خامنه‌ای در پایان با اعتراف به قدرت دشمنان و ضرورت بستن گارد دفاعی گفت: «دشمن را حقیر و ناتوان نباید شمرد؛ خودمان را آماده کنیم برای دفاع از خود، در مقابل دشمن متجاوز».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6f0aac7-d377-4670-8a4d-8e9e66105ba5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات