728 x 90

پاسخ جوانان به روح پلید کودک کش

پاسخ مردم به جلاد کودک کش
پاسخ مردم به جلاد کودک کش

ببین تا چه خون در جهان ریختی

چه سرها به گردن در آویختی

بسا مملکت را که کردی خراب

چو پرسند چون دادخواهی جواب

(نظامی گنجوی)

 

سه سال از هلاکت آن جرثومه قتل و جنایت می‌گذرد. کسی که رکورددار کشتار و آواره کردن انسان‌ها در قرن بیست و یکم است. آدمکشی که برای بقای نظام پلید ولایت فقیه هر کاری می‌کرد.

اگر مکاتب و نظام‌ها را با سمبل‌ها و الگوهایشان می‌شناسند به‌راستی که قاسم سلیمانی الگو و عصاره و تفاله‌ٔ نظام جهل و جنایت خامنه‌ای بود. رسانه‌های حکومتی چه دقیق روی این نکته انگشت می‌گذارند که «اگر می‌گوییم جمهوری اسلامی به حاج قاسم‌ها و سایر شهیدان این مرز و بوم مدیون است به‌خاطر این است که اینها انسانهای تراز این نظام هستند که اگر نبودند، نمی‌توانستیم محصول واقعی انسانی جمهوری اسلامی را نشان دهیم. در چنین نظامی چنان انسانی پدید می‌آید... انسان تراز جمهوری اسلامی، شهید سلیمانی است» (کیهان خامنه‌ای، ۱۱دی).

درباره جرم و جنایت آن روح پلید گفتنی‌های بسیار گفته شده که هنوز قطره‌ای از دریاست ولی با توجه به تبلیغات دیوانه‌وار رژیم در سالمرگش و نیز با توجه به قیام شکوهمند مردم ایران به سوی آزادی باید روی دو نکته انگشت گذاشت و تأکید کرد. یکی جنایت وی در کشتار انسان‌ها به‌خصوص کودکان و دیگری بر باد دادن اموال مردم ایران در مسیر صدور تروریسم.

 

سردار کودک‌کش

قاسم سلیمانی جانی به‌دلیل مشارکت در جنگهای سوریه و حملات شیمیایی به شهرهای آن به سردار کودک‌کش شناخته می‌شود. یعنی اگر چه نقش او در قتل ۵۰۰ تا ۷۰۰هزار و آوارگی ۱۱ تا ۱۳میلیون سوری حیرت‌انگیز و بهت‌آور است ولی به‌طور مشخص جنایت او در حق کودکان و کشتار آنها با سلاحهای شیمیایی است که نام او را در زمره بزرگترین قاتلان کودکان آورده است. جنایاتی علیه نوباوگانی با هزاران امید و آرزو که هنوز گلی از بستان وجود نچیده و چند صباحی بیشتر از عمرشان نگذشته بود. دیدن تصاویر اجساد کودکانی که در سالنهای بزرگ روی زمین چیده شده و برخی ناامیدانه روی آنها شلنگ آب گرفته‌اند که شاید تأثیر مواد شیمیایی را خنثی کند، برای همه ساده نیست. صحنه‌هایی دلخراش و جگرسوز. ولی خوب چه می‌شود کرد؟ اینها همه بهای حفظ نظام جهل و جنون به هر قیمت است و هنوز که هنوز است ادامه دارد. مگر در همین قیام جاری کم کودک توسط مریدان سلیمانی کشته شده است؟ مگر آن روح پلید از کودک‌کشی دست برداشته است؟ آیا خون امثال نیکا و سارینا و امیرمهدی و کیان و... هنوز بر خیابان‌ها جاری نیست؟ و از آن سو آیا فریاد «حکومت بچه‌کش، نمی‌خوایم، نمی‌خوایم» خروشی علیه تمامیت ارتجاع آدمکش و انسان‌نمای تراز آن یعنی قاسم سلیمانی خبیث نیست؟

 

نابودی اموال ایران برای صدور تروریسم

روزگاری فلاحت‌پیشه از نمایندگان سابق مجلس ارتجاع درباره هزینه‌هایی که قاسم سلیمانی از کیسه مردم برای حفظ دیکتاتوری بشار اسد خرج کرد گفته بود: «باز هم تکرار می‌کنم ما شاید ۲۰ تا ۳۰میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم. پول این ملت آنجا هزینه شده است». این حرف کمی نبود و از طرف کسی گفته شده بود که خودش پیش‌تر در منصب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع به سوریه رفته و شخصاً با بشار اسد ملاقات کرده بود و در نتیجه از جیک و پیک ریخت‌وپاش قاسم سلیمانی در سوریه اطلاع کامل داشت. منتها با این توضیح که قطعاً به‌خاطر «حفظ نظام»، در این عدد و رقمی که گفته، تخفیف‌های بسیاری قایل شده است. نتیجه این‌که علاوه بر بی‌پروایی و بی‌تقوایی قاسم سلیمانی در حرمت انسان و انسانیت، عامل بعدی اسم در کردن او، بذل و بخشش بی‌حساب و کتاب از بیت‌المال مردم ایران بود. این ویژگی او نیز هنوز در رگ و پی این رژیم جاری است و هنوز از شیره جان مردم ایران خون می‌مکد. به همین دلیل است که یکی دیگر از شعارهای این روزهای جوانان شورشگر «‏دلارهامون تو لبنان، جوونامون تو زندان» است و قیام‌آفرینان کاملاً آگاهند که روی دیگر سکه سرکوب و کشتار در ایران، ولخرجی‌های گزاف رژیم به‌دست امثال قاسم سلیمانی برای صدور تروریسم به سایر کشورهاست.

بی‌علت نیست که در سومین سالمرگ جلاد کودک کش، جوانان ایران مجسمه‌ها، پلاکاردها و بنرهایش را زیر چشم پاسداران و دوربینهای حفاظتی به آتش کشیدند و نشان دادند پاسخ جلاد و نظام جلادان آتش است (۱)

در سومین سالگرد هلاکت آن روح پلید، یاد و خاطره همه انسان‌ها به‌خصوص کودکان بی‌گناهی که به دست قاسم سلیمانی و سپاهیان شب در سوریه و همه کشورهای منطقه و کشور خودمان به خاک افتادند را گرامی می‌داریم و با قیام سرفراز مردم ایران به سوی انقلابی دمکراتیک برای بنای کشوری آباد «عاری از تسلیحات کشتار جمعی. صلح، همزیستی و همکاریهای بین المللی و منطقه‌یی» پیش می‌رویم (۲).

پانوشت:

(۱) در آبان ماه امسال دهها بنر و نماد پاسدار جنایتکار در مراغه، ارومیه، قزوین، اهواز، کرج، اردبیل، شیراز، بهبهان، قائمشهر، بندرعباس، دیواندره، انار کرمان، نیکشهر، بوشهر به آتش کشیده شد و در آذر و دی ۱۴۰۱: اغلب نمادهای شیطان کودک کش در زنجان، قشم، اهواز، قم، بندرعباس، اصفهان، تهران، فردیس کرج، نجف‌آباد، اتوبان یادگار تهران و... در آتش خشم جوانان سوخت.

(۲) ماده دهم طرح ده‌ماده‌ای خانم مریم رجوی: ایران غیراتمی، عاری از تسلیحات کشتار جمعی. صلح، همزیستی و همکاریهای بین المللی و منطقه‌یی

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae6bd421-7643-45c5-951f-6e82e7f789ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات