728 x 90

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان: از روز اول می‌گفتیم ۵۹۴بیمار کرونایی داریم، قبول نمی‌کردند، یکدفعه اعلام کردند شما کانون هستید

ویروس کرونا
ویروس کرونا

این خبر تکمیل می‌شود.

سازمان مجاهدین خلق ایران در ساعت ۲۴یکشنبه شب به‌وقت تهران به‌نقل از منابع موثق بیمارستانی اعلام کرد: با کمال اندوه و تأثر آمار جان‌ باختگان کرونا در قم بیش از ۳۰۰نفر است. این رقم وحشتناک ناشی از ممانعت رژیم از اعلام شیوع کرونا در جریان انتخابات مجلس ارتجاع است.

خانم مریم رجوی به‌ مردم ایران به‌ویژه اهالی قم تسلیت گفت و خواهان همدردی بین‌المللی برای مراقبت از جان و سلامت مردم قم گردید.

 

دولت استرالیا ایران را بعد از چین به‌عنوان دارای خطر بالا اعلام کرد

دولت استرالیا روز یکشنبه ۱۱اسفند۹۸ایران را بعد از چین به‌عنوان کشوری دارای خطری بالا از ابتلا به کرونا اعلام کرد.کری چنت Kerry Chant مقام بهداشتی استرالیا گفت خطر کرونا در ایران احتمالاً برابر با استان ووهان، مرکز شیوع کرونا در چین است. وب سایت مسافرتی DFAT استرالیا هشدار داد مسافران در صورت سفر به ایران با خطر جدی ابتلا به ویروس کرونا مواجه خواهند شد.

دولت استرالیا محدودیتهای خود در مورد ایران را شدیدتر کرد، مسافرانی که وارد استرالیا می‌شوند در صورتی‌که از ایران دیدار یا عبور کرده باشند باید در خانه خودشان قرنطینه شوند.

چهار مورد اخیر ابتلا به کرونا در استرالیا همگی از ایران آمده‌اند. خواهر مردی که از ایران به استرالیا برگشته مبتلا به کرونا شده است. فرد مبتلا به ایران سفر نکرده بود.

کرونا

 

واشنگتن پست: ایران بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در کل خاورمیانه را دارد و آمار آن روبه صعود است

واشنتگتن پست – ۱۲اسفند۹۸: روزانه آمار مبتلایان کرونا در ایران، کره جنوبی و ایتالیا به‌طور جدی بالا می‌رود. امری که تصویری وخامت‌بار از این بیماری به جهانیان می‌دهد. ایران دارای بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در کل خاورمیانه است و یکی از سریع‌ترین موارد افزایش ابتلا در بین کشورها را دارد. این رژیم تا ۱۰روز قبل هیچ موردی از ابتلا به کرونا را اعلام نکرده بود اما حالا آمار رسمی آن به صدها نفر رسیده و روزانه در حال صعود است.

آلمان برای مقابله با ویروس کرونا از شرکتهای هوایی خواسته است تا وضعیت سلامتی مسافرا نشان به مقصد آلمان از ایران، چین، کره جنوبی، ایتالیا و ژاپن را گزارش کنند.

کرونا

 

 

صدور کرونا از ایران آخوند زده حتی به چین

رسانه‌های چین گزارش کردند روز یکشنبه دو نفر که از ایران وارد پکن شده بودند مبتلا به کرونا هستند، این دو نفر اولین مورد از ابتلا به کرونا در پکن از زمان شروع شیوع این ویروس در استان ووهان تاکنون هستند.

کرونا

 

فرماندار ایالت نیویورک نیز روز یکشنبه اولین مورد ابتلا به کرونا در این ایالت را اعلام کرد. فرد مبتلا در شهر نیویورک سیتی زنی است که در سفر به ایران مبتلا به کرونا شده است.

 

قزاقستان ورود اتباع ایران به کشور را ممنوع کرد.

گزارش یک هموطن از رشت: آمار کشته‌های کرونا وحشتناک است

گزارش یک هموطن از رضوانشهر رشت محل دفن قربانیان کرونا: اینجا باغ رضوان شهر رشت است. دم به ساعت آمبولانس می‌آیند و جسد می‌آورند خالی می‌کنند. یک دونه ش هم الآن آنور در حال گذار است اگر نگاه کنید. آمار کشته‌ها وحشتناک تر از آن چیزی است که ما فکر می‌کنیم. اطلاع‌رسانی ضعیف است. آمارها پایین است. مردم مراقب خودتون باشید. بدرود

یک پزشک بیمارستان نوشهر: به ما می گفتند مرگ و میر کرونایی را بگوییم سکته قلبی بوده است.

 

گواهی یک پزشک از نوشهر در مورد اقدامات مجرمانه رژیم آخوندی در رابطه با کرونا – ۱۱اسفند۹۸:

با توجه به این‌که درمان مناسبی برای معالجه این بیماری نیست تنها راه پیشگیری است. امروز هم متأسفانه با شیوع زیادش پیشگیری مقداری دیر شده است. همان‌طور که می‌بینید تو بیمارستان تجهیزات مناسبی برای افراد مبتلا نیست. مرگ و میر هم داشتیم چند روز اخیر. مدیران حالا به‌خاطر مصلحت طلبی می‌گفتند بگویید سکته قلبی بوده است. با توجه به عکسهای ریه‌ای که بوده من هم پزشک شیفت بودم تقریباً بیشترین شیفت را در بیمارستان نوشهر داشتم. مشخصه که اینها مبتلا به ویروس کرونا بودند. و برخی هم از آشناها بودند. هر تخت اورژانس باید یک پرستار داشته باشه متأسفانه هر سه تخت یک پرستار داریم یا چهار تخت. اورژانس بیمارستان باید سه تا پزشک داشته باشد. دو پزشک عمومی به اضافه یک پزشک متخصص. این بیماری اورژانس بسیار خطرناکی است. متأسفانه متخصص نوشهر را می دهند به بیمارستان طالقان نمی دانم چرا این کار را می کنند. این اتفاقی که تو سالهای اخیر افتاده است. کادر درمانی پوشش مناسب ندارند. این تعداد محدود باید سالم بمانند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان: از روز اول می گفتیم ۵۹۴بیمار کرونایی داریم قبول نمی‌کردند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:خدایش شما چطوری نمونه می‌گرید از سر زبونش میگری دیگه غیر از اینه مگه یعنی شما از هر تف دهن بگیری نمونه است از حلق هم بگیری نمونه است اینهایی که از ته حلق نگرفتی و از وسط زبون گرفتی جواب میشه منفی یعنی علت اینک منفی شده اینه نه این‌که مریض کرونا نداره من حرفم از اول این‌که که ۵۹۴مریض کرونایی داریم حرف دکتر... از روز اول همین بود داد می‌زدیم ما دیگه آقا ما ا ین قدر مریض کرونایی داریم وزارت خونه میگه نه چون شما مثبت نیستین پس ما امکانات به شما نمیدیم از روز اول بحث ما با وزارت بهداشت این بود که می‌گفت شما مثبت ندارین صبر کنین صبر کنین تا این‌که یک دفعه اعلام کردند که شما کانونید.

 

 

دژخیم علی ربیعی سخنگوی وقیح آخوند روحانی: جمهوری اسلامی شفاف‌تر‌ین کشور در مورد شیوع کرونا است

ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی ۱۲اسفند ۹۸:کرونا بدون شک مسأله اول کشور و به تبع آن مسأله اول دولت هست ایران جزو شفاف‌ترین کشورها در خصوص اعلام این موضوع بوده و ما برخلاف برخی از کشورها در این خصوص مصلحت اندیشیهای سیاسی اقتصادی را مقدم بر جان و سلامت مردم خود کرده‌اند عمل نکردیم.

بر اساس روند شناسی این ویروس ما با خیز و افتی در این وضعیت مواجه خواهیم شد.

با سایر مسئولان تصمیم‌گیر مدارس تا آخر این هفته تعطیل خواهد بود در صورت لزوم برای هفته آینده هم روز پنجشنبه یا جمعه صبح ما جلسه خواهیم داشت.

 

دوشنبه ۱۲اسفند ۹۸قم: بهشت معصومه فقط در یک قطعه ٨٠بیمار کرونایی دفن شده و در سایر قطعه‌ها دهها تن دیگر را به‌طور گروهی دفن کرده‌اند.

 

  • خبرگزاری حکومتی ایرنا: شیوع کرونا در مازندران آسیب زیادی به بخشهای مختلف اقتصاد استان وارد کرده است
  • خبرگزاری فرانسه: کارشناسان می‌گویند درصد مرگ و میر ناشی از کرونا در ایران بسیار بیشتر از آمار اعلام شده است
  • بهرام پارسایی عضو مجلس ارتجاع: ابعاد کرونا فراتر از آمارهاست
  • روزنامهٔ ‌ حکومتی جهان صنعت: اکنون هر جای جهان که تست کرونای کسی مثبت باشد، بی‌درنگ آن را نتیجهٔ سفر فرد به ایران یا همنشینی با یک ایرانی می‌دانند
  • روزنامهٔ حکومتی مردم‌سالاری: پروازهای ماهان به چین در دوره ممنوعیت، ممنوع نبوده است!
  • جمعی از غارت‌شدگان کارخانه‌ها و صنعتگران به‌دلیل غارت سرمایه‌هایشان توسط کارگزاران رژیم در سامانه نیما، مقابل بانک مرکزی تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند
  • دژخیمان خامنه‌ای یک زندانی را در زندان شیروان اعدام کردند
  • قربان اوغلو، از مقام‌های پیشین وزارت‌خارجهٔ رژیم: مواضع نظام نسبت به‌حملات ترکیه به‌نیروها و هم‌پیمانان ما در سوریه، با سردرگمی همراه است

ویروس کرونا

ویروس کرونا

 

 

اتحادیه اروپا سطح هشدار ویروس کرونا را از «متوسط» به «زیاد» افزایش داد

اتحادیه اروپا سطح هشدار برای ویروس کرونا را از «متوسط» به «زیاد» افزایش داد. این خبر را روز دوشنبه اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد.

 

 

آخرین خبرها و گزارشها درباره شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان

  • جمعی از خانواده‌های زندانیان زندان مرکزی ارومیه که نگران شیوع کرونا در زندان هستند، تجمع کردند و خواستار آزادی فوری عزیران در بند خود شدند.
  • گزارشها حاکی است بیش از ۴۰تن از زندانیان زندان تهران بزرگ به ویروس کرونا مبتلا شدند.
  • دیلی استار انگلستان: تلفات کرونا توسط رژیم ایران لاپوشانی شده است.
  • روزنامهٔ ‌ حکومتی مردم‌سالاری: تنها طی ۲۴ساعت تا ظهر یازدهم اسفند، تعداد مبتلایان به کرونا ۶۵درصد افزایش داشت.
  • عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان: این‌که درباره خیلی از موارد کرونا پس از آزمایش می‌گویند منفی است، کاذب است.
  • عبدالرضا فاضل: ما از روز اول داد می‌زدیم ما ۵۹۴مریض کرونایی داریم، وزارت بهداشت می‌گفت شما مورد مثبت ندارید، صبر کنید. تا این‌که الآن استان ما کانون کرونا شد.
  • دکتر تقوایی، پزشک بیمارستان نوشهر: امروز پیشگیری از کرونا (در ایران) دیر شده. طی چند روز گذشته موارد مرگ و میر بر اثر کرونا داشتیم که مدیران به‌خاطر مصلحت‌طلبی گفتند، بگویید: سکتهٔ ‌ قلبی بوده.
  • دکتر تقوایی: هر تخت اورژانس باید دو پرستار داشته باشد. متأسفانه برای هر ۳یا۴تخت یک پرستار داریم.کادر درمان پوشش مناسب ندارند، آنها باید سالم بمانند تا به شما (مردم) خدمت کنند.
  • به‌گزارش رسانه‌های حکومتی، محمود کریمی از مداحان بیت خامنه‌ای به کرونا مبتلا شد. خبرگزاری حوزهٔ آخوندی نوشت: حال وی وخیم است.
  • خبرگزاری رسمی رژیم- ایرنا: شیوع کرونا در مازندران آسیب زیادی به‌بخشهای مختلف اقتصاد استان وارد کرده است.

 

 

  • غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی، عضو مجلس ارتجاع از رشت، گفته است وضعیت استان گیلان و به‌ویژه رشت از نظر شیوع ویروس کرونا در استانهای مختلف ایران «بحرانی‌تر از سایر مناطق درگیر» است و «تمام بیمارستانهای رشت پُر از بیماران مشکوک به کرونا است.»
  • او آمارهای رسمی اعلام‌شدهٔ درگذشت بر اثر کرونا در ایران را «چیزی شبیه شوخی» عنوان کرد و گفت: «از رسانه‌ها درخواست می‌کنم بیشتر به گیلان بپردازند. چون وضعیت گیلان بسیار وخیم‌تر از قم و حتی دیگر نقاط ایران است.»

 

  • روزنامه حکومتی رسالت: بحران ویروس کرونا هم زخم‌های نظام تصمیم‌گیری کشور را علنی‌تر کرده است...نمی‌شود تا ۳۰بهمن، همه تریبونهای رسمی خیال مردم را کاملاً از کرونا راحت کنند، اما از فردایش بر طبل خطرناک بودن کرونا و احتمال فراگیری آن در ایران بکوبند؛ عجیب‌تر آن‌که گاهی در این روزها مسئولان می‌گویند متأسفانه مردم هنوز کرونا را جدی نگرفته‌اند. اتفاقی که در ماجرای اطلاع‌رسانی کرونا افتاد، روی دیگر همان حرف رئیس‌جمهور است که صبح جمعه متوجه گرانی بنزین شده است.

 

  • رسانه‌های رژیم گزارش داده‌اند محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آخوندی، بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.
  • خبرگزاری بلومبرگ: نمی‌توان به ایران در مقابله کردن با کرونا اعتماد کرد، دروغگویی و نادانی این رژیم همسایگانش و جهان را تهدید می‌کند.
  •  
  • ادامه پنهان‌کاری و دروغگویی رژیم آخوندی درباره آمار و ارقام مبتلایان کرونا:
  • وزارت بهداشت رژیم اعلام کرد: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران ۱۵۰۱نفر، قربانیان ۶۶نفر
  • لغو پروازهای لوفت‌هانزا به ایران تا آخر ماه آوریل
  • ایرلاین آلمانی لوفت‌هانزا از تمدید لغو و تعلیق پرواز هواپیماهایش به ایران و ایتالیا خبر داد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

"از روز اول داد می‌زدیم ۵۹۴مریض کرونا داریم، اما وزارت بهداشت می‌گفت تست‌ مثبت ندارید، امکانات نمی‌دهیم! تا این‌که ناگهان اعلام کردند تبدیل به کانون کرونا شده‌اید."

 

سازمان جهانی بهداشت برای مهار کرونا در ایران فکری فوری بکند

بهرام پارسایی، نماینده رژیم از شیراز در مجلس آخوندی در توئیتی از سازمان جهانی بهداشت خواست که برای مهار کرونا در ایران "فکری فوری" بکند.

او در این توئیت از فقدان کیت تشخیص، مواد ضدعفونی و پیشگیری "متناسب با رشد تصاعدی این بیماری در کشور ایران" خبر داده و اضافه کرده است که "اگر جهان، به یاری پزشکان فداکار و کادر درمانی از جان گذشته ما نشتابد، همه زیان می‌کنیم".

پارسایی پیش‌تر هم در توئیتی از بی‌مسئولیتی و بی‌توجهی مسئولان به هشدار سازمان جهانی بهداشت (وضع اضطرار جهانی) که "باعث ورود کرونا به ایران شد" انتقاد کرده و نوشته بود: «آمار تلفات ما، از کل دنیا منهای چین بیشتر است و هم‌چنان وضعیت عادی اعلام شده.»

 

افتادن بیمار مشکوک به کرونا در خیابان شهر یکندی مهاباد دوشنبه۱۲اسفند

گزارش یک شهروند در رابطه با شیوع کرونا از یاسوج

یکشنبه ۱۱اسفند ۹۸– یک شهروند از یاسوج:

به پلیس راه شهرها گفته شد است هیچ ماشینی را به‌دلیل تخلف نگه ندارند و کسی را هم جریمه نکنند

دادگاهها ی یاسوج هیچ ارباب رجوع را از نزدیک نمی‌پذیرند میز را گذاشتند جلوی درب و از دور گوش می‌دهند.

کار ضدعفونی ادارات یاسوج را هم سپاه فتح استان به عهده گرفته البته مشخص نیست با چه ماده‌ای ضد عفونی می‌کنند بیشتر شکل است تا محتوا

فردی به‌نام سرهنگ حکیمی دیروز می‌گفت هر اداره‌ای میخواد درخواست بده تا بیاییم ضدعفونی کنیم به این شکل می‌خواهند خود را دلسوز مردم نشان بدهند.

مراسم تشیع جنازه‌ها بسیار ناراحت کنند است مثلا یکی فوت می‌کند فقط ۱۰تا ۱۵نفربه‌عنوان فاتحه درمراسم شرکت می‌کنند

روی سیما آزادی وهم‌چنین روی نرم‌افزار سیما درگوشی‌ها پارازیت انداختند هم ماهواره هم در گوشیها مخصوصاً زمان پخش اخبار

 

تازه‌ترین خبرهای ایران و جهان حول موضوع کرونا

 

  • دیلی استار لندن - تلفات کرونا در ایران که لاپوشانی شده ۱۰بار بیشتر از ارقام رسمی است.
  • سازمان مجاهدین خلق ایران گفته است تلفات کرونا در ایران از مرز ۵۰۰گذشته است اما ایران مدعیست که کرونا تحت کنترل است.
  • انگلستان اعلام کرد بعد از گسترش کرونا در ایران، کارمندان سفارت خود را از ایران خارج می‌کند.
  • خبرگزاری رویترز: فرماندار نیویورک تأیید کرده است که اولین مورد کرونا یک زن حدود ۳۰ساله بوده که در جریان سفرش به ایران کرونا گرفته‌ است.
  • رویترز: قزاقستان ورود اتباع ایرانی را به‌دلیل شیوع گسترده کرونا در ایران منع کرده است.
  • روزنامهٔ ‌ رسمی دولت روحانی - ایران: چرا مردم از رسانه‌های رسمی (نظام) منزجر شده‌اند؟ به این دلیل که یا حقیقت را نمی‌گویند یا خلاف حقیقت را می‌گویند. بهرحال کسی به آنها اعتماد ندارد!
  • خبرگزاری حکومتی مهر اعلام کرد تست کرونای ۲۰عضو مجلس ارتجاع مثبت اعلام شده است.
  • کرونا در ۹روز در ۳۳کشور جهان گسترش یافت/ ویروس کرونا تنها در طی ۹روز گذشته به ۳۳کشور دیگر سرایت کرده است.

 

طرح جلوگیری از خروج افرادِ مشکوک به کرونا از قم اجرا نشد!

  • به‌رغم اعلام رژیم آخوندی مبنی بر اجرای چک افراد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در خروجی‌های قم از ابتدای دیروز یکشنبه، اما این طرح اجرا نشد و در طول روز گذشته در ورودی‌های شهر قم، رفت‌ و آمد خودروها به‌صورت عادی در جریان بود.
  • بهرام پارسایی نماینده مجلس ارتجاع: سازمان بهداشت جهانی باید فکری فوری برای مهار کرونا در ایران کند/ واقعیت فراتر از آمارهاست.

 

ممنوعیت پذیرش مسافر در هتل‌های قزوین

  • پذیرش مسافر در مراکز اقامتی استان قزوین به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f710791-808e-4aa7-866b-f3cc57179c21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات