728 x 90

ویروس مرگبار

پس از انتشار خبر تکان‌دهنده گسترش ویروس کرونا از چین، بهداشت جهانی با اعلام وضعیت اضطراری، زنگ خطر را به‌صدا درآورد و بسیاری از کشورها ضمن آماده‌باش، هر گونه تبادل و ترددی را با کشور چین به‌حالت تعلیق درآوردند.

در این میان رژیم آخوندی تلاش کرد با انتشار اخبار ضدونقیض و از طرفی جلب توریست چینی، موجب انحراف افکار عمومی از موضوعات و مطالبات اصلی مردم شود.

در این تصویر می‌بینیم که توریستها و مسافران چینی در سنین مختلف در شهر تبریز راحت تردد می‌کنند و مردم با دیدن این حجم از مسافرانی که ممکن است ناقل ویروس کرونا باشند شگفت‌زده‌ نگاه می‌کنند.

بی‌توجهی به‌ جان و سلامت مردم به‌جان آمده یکی از ویژگی‌های شناخته شده رژیم آخوندی است. ۴ماه قبل در پی تزریق سرنگ آلوده به‌ اهالی یکی از روستاهای لردگان، بیش از ۵۰۰نفر به‌ویروس اچ‌آی‌وی آلوده شدند و پس از پاسخ‌های ضدونقیض کارگزاران، مردم خشمگین روستای چنارمحمودی لردگان، دفتر امام‌جمعه و فرمانداری را به‌آتش کشیدند.

سرانجام رژیم آخوندی در وحشت از خشم مردم نسبت به‌ویروس مرگبار دیکتاتوری ولایت فقیه، هراسان وزیر بهداشت و سخنگوی دولتش را به‌ صحنه آورد تا پس از چند روز، پیشنهاد توقف موقت پرواز با چین را مطرح کند.

سعید نمکی، وزیر بهداشت رژیم: «ما تدابیر ویژه جدیدی ‌رو اتخاذ کنیم در رابطه با برخورد با این بیماری از جمله تقاضای من این بود که به‌شکل موقت رفت و برگشت‌ رو در پروازهای با کشور چین محدود کنیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33353e27-4ec2-4895-9179-dcd47d635c67"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات