728 x 90

ولید فارس - مخالفت بسیار شدید در واشنگتن در رابطه با معامله ننگین بلژیک

دکتر ولید فارس دبیرکل گروه پارلمانی فرا اطلس برای مقابله با تروریسم
دکتر ولید فارس دبیرکل گروه پارلمانی فرا اطلس برای مقابله با تروریسم

دکتر ولید فارس دبیرکل گروه پارلمانی فرا اطلس برای مقابله با تروریسم در مصاحبه با تلویزیون الحدث۱۸ تیر در رابطه با معامله ننگین بلژیک با رژیم آخوندی برای آزادی تروریستها می‌گوید:
ما اظهارات روبیو و کروز و رهبران بلندپایه جمهوریخواه در مجلس سنا را شنیده‌ایم ولی از نظر من مهمتر از همه، اظهارات باب منندز سناتور دمکرات و رئیس کمیته روابط خارجی سنا است.

این موضع از همه مواضع حتی از مواضع مخالف مهمتر است چرا که هم تراز با کاخ سفید است.

بگذارید یادآوری کنم که سناتور منندز چندین سال در گردهمایی اپوزیسیون ایران حضور داشته کما اینکه برخی اعضای حزب دمکرات در این گردهمایی‌ها شرکت کرده‌اند. من خودم هم شخصا در این گردهمایی که رژیم ایران قصد داشت به آن حمله کند حضور داشتم. کما اینکه بسیاری اعضای کنگره آمریکا و پارلمان اروپا در آنجا بودند.

لذا موضوع فقط هدف قرار دادن اپوزیسیون نیست. این حمله به یک ائتلاف بین‌المللی با مهمترین رهبرانش بود. به همین خاطر می‌گویم که یک مخالفت بسیار شدید در واشنگتن وجود دارد و این مخالفت نظر خود را به همپیمانان جهانی ما از جمله بلژیک خواهد رساند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b8433eb0-ff44-4863-a1d1-d901b1ddeb02"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات