728 x 90

وقاحت بی‌مانند روحانی: شرایط الآن از نظر کرونا حتی خطرناکتر از زمان اسفند و فروردین است

وقاحت بی مانند روحانی و اعتراف به افزایش مبتلایان به کرونا
وقاحت بی مانند روحانی و اعتراف به افزایش مبتلایان به کرونا
  • اعتراف وقیحانه روحانی به پیامد فرستادن مردم به قربانگاه: تعداد مبتلایان کرونا دارد رو به بالا می‌رود
  • اصرار روحانی بر ادامه عملکرد مجرمانه رژیم؛ القای ترس و القای اضطراب چیزی نیست که سازنده باشد.
  • درب مساجد در سراسر کشور مسجدها باز می‌شود. محدودیت مسأله پاساژها را از لحاظ ساعت کاری بر می داریم.

آخوند روحانی با نادیده گرفتن سخنان قبلی خود در مورد شیوع کرونا و کنترل آن، با وقاحت اعتراف کرد: تعداد مبتلایان کرونا دارد رو به بالا می‌رود. کار ما نسبت به گذشته سخت‌تر شده است. شرایط الآن از نظر کرونا حتی خطرناکتر از زمان اسفند و فروردین است.

رئیس‌جمهور ارتجاع گفت: اگر مردم ما فکر می‌کنن برمی‌گردیم به‌شرایط قبل از کرونا، این‌طور نیست. ما دیگر به‌این زودی‌ها شرایط عادی نخواهیم داشت.

وی با دجالگری خاص خود کرونا را به نفع رژیم ارزیابی کرد و افزود: مردم نباید نگران باشند. این ابتلا که اعلام می‌شود به‌نفع آینده ما است.

روحانی در وحشت از افشاگریها در مورد کرونا گفت: القای ترس، القای اضطراب، القای ناامیدی چیزی نیست که سازنده باشد. برخی استانهای ما در حالت حاد کرونایی هستند. از نظر آنتی‌بادی ما وضعیت خوبی نداریم.

وی در سریال دروغ‌سازیهای یومیهٔ افزود: ما از نظر تجهیزات هیچ مشکلی نداریم. پزشکان و پرستاران ما همه چیز دارند و هیچ کمبودی نیست.

روحانی با تأکید مجرمانه بر استمرار فرستادن مردم به قربانگاه کرونا اضافه کرد: تصمیم گرفتیم مساجد باز شود و در مساجد به‌روی مردم در سراسر کشور باز می‌شود. این فقط برای مناطق سفید نیست. همهٔ مناطق بازگشایی می‌شود. ساعات کاری اداری را هم که محدود کرده بودیم، دیگر محدودیتی نخواهد بود و زمان کار به‌حالت عادی می‌شود.

آخوند روحانی مثل همیشه همه تقصیرها را به گردن مردم انداخت و گفت: اگر اوضاع کرونا در استانها خراب شود، یعنی مردم رعایت نکرده‌اند و باید رعایت کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/525ff655-8cd8-4c63-8c81-d9f60af98e8d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات