728 x 90

وعده برای ایران، ساخت‌وساز برای لبنان

روزنامه حکومتی همشهری صحبت‌های آخوند رئیسی در بوشهر را منتشر کرد، رئیسی گفته است: «امروز باید اعتماد خدشه‌دار شده در جامعه را بر مبنای حرکت انقلابی و جهادی و مبتنی بر عقلانیت احیا کنیم» «رفع برخی کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها برای رسیدن به جامعه توأم با عدالت نیازمند تلاش همگانی است»

آخوند رئیسی هیچ حرف مشخصی برای حل مشکلات نزد؛ اما وزیر خارجه‌اش در لبنان برنامه‌ٔ مشخصی برای بازسازی بندر بیروت و ساخت دو نیروگاه در این کشور را اعلام کرد.

چطور است که برای مردم ایران فقط وعده‌های پوشالی و دروغ همراه با سس ان‌شاءالله‌درمانی در دستور کار است؛ اما برای استمرار دخالت‌های رژیم آخوندی در کشورهای دیگر سرمایه‌های آن‌چنانی هزینه می‌شود؟ در همین شرایط که کارگران ایران حقوق ۳ تا ۴برابر زیر خط فقرشان را هم نمی‌توانند بگیرند. سالانه تا ۷۰۰میلیون دلار حقوق و هزینه‌ٔ زندگی مزدوران حزب‌الشیطان لبنان تأمین می‌شود؟

برای نجات مردم ایران از این وضعیت چه راهی پیش‌روی مردم وجود دارد؟ آیا تا این حکومت بر سر کار است چشم‌انداز حل مشکلات اقتصادی مردم وجود دارد؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0100f631-0198-489b-8c3d-3559b7928062"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات