728 x 90

وزیراطلاع‌رسانی یمن: رژیم ایران از شبه‌نظامیان حوثی برای دستیابی به دست‌آوردهایی در زمینه هسته‌یی استفاده می‌کند

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن
معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن تأکید کرد که رژیم ایران، حوثی‌ها را زیر فشار قرار می‌دهد تا به‌عملیات و تنش‌آفرینی نظامی در مارب دست‌زده و مراکز غیرنظامی در خاک عربستان را هدف قرار دهند.
به گزارش العربیه معمر الاریانی روز چهارشنبه ۶ اسفند در سلسله توئیت‌هایش که منتشر نمود نوشت، روشن شده که فشارهای رژیم ایران بر شبه‌نظامیان تروریست حوثی، به هدف اعمال تشدید نظامی از طریق حملات انتحاری در جبهه‌های مأرب و حملات تروریستی علیه غیرنظامیان در عربستان و استفاده از این شبه‌نظامیان به‌عنوان اهرم فشار بر جامعه بین‌المللی و آمریکا برای دستیابی به دست‌آوردهایی مربوط به احیای توافق هسته‌یی است.
وی در ادامه افزود: شبه‌نظامیان حوثی پس از ناکامی‌هایشان در اجرای مأموریت خود و فرسایش پرسنل و تجهیزاتشان در جبهه‌های گوناگون استان مأرب، و با توجه به بن‌بست و معضل پرونده مذاکرات رژیم ایران و افزایش تنش آفرینی‌های شبه‌نظامیان حوثی ، با سردرگمی و بلاتکلیفی زیادی روبه‌رو هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94d3cbbe-8d0e-4044-994e-e9f45be4f034"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات