728 x 90

وزیر و وکیلش همه فاسد

روزنامه حکومتی سیاست‌ روز ۴شهریور نوشت: «دو نماینده کنونی مجلس... به‌خاطر دست داشتن در مافیای خودرو بازداشت شدند... علت، تبانی ایندو با خودرو ساز داخلی است».

این دو نماینده البته به سرعت آزاد شدند.

احمد توکلی از مهره‌های رژیم همان روز در همان روزنامه نوشت: « آیا به‌نظر هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، تبانی در خرید ۶هزار خودرو به‌صورت رانتی و چند صد کیلو طلا و همکاری با فردی که جزء ۱۵نفر اول کسانی است که با خرید بیش از ۳۰هزار سکه، کمک به اخلال در نظام اقتصادی کشور نموده‌اند، جزو وظایف نمایندگی است؟

ایندو در بحران پوشک بچه نیز سهم داشته‌ اما با این‌همه آزاد شده و به مجلس برگشتند. توکلی پرسید مجلس به چه علت حکم برائت آنها را داد؟»

پاسخ توکلی را یک نماینده دیگر داد و گفت:

خودروسازان... ۳۰هزار میلیارد تومان به بانکها بدهی دارند. ۲۰هزار میلیارد تومان به قطعه‌سازان بدهی دارند. ۱۳هزار میلیارد تومان از مردم پول گرفتند. این پول‌ها کجا رفته است؛ آیا به غیر از این‌که... در آفریقا، سوریه و روسیه سنگال و بلاروس سرمایه‌گذاری شده؟! چرا اموال مردم را به این ور و اون ور می‌برید؟ چرا دستگاههای نظارتی نظارت نکردند؟

در پاسخ به او باید گفت: زیرا همه دزد و فاسد هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fef68e20-af7a-447e-bdf2-dc22d835db90"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات