728 x 90

وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایالات متحده شبکه تدارکات نظامی کمک به روسیه را تحریم می‌کند

جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا
جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه ۲۳آبان به نقل از جنت یلن وزیر خزانه‌داری آمریکا نوشت: ایالات متحده شبکه تدارکات نظامی کمک به روسیه را تحریم می‌کند.
رویترز نوشت: وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت که ایالات متحده تحریم‌های جدیدی را علیه شبکه فراملی شامل افراد و شرکتهایی که برای تهیه فناوریهای نظامی برای تلاشهای جنگی روسیه در اوکراین کار می‌کنند، اعمال خواهد کرد.

یلن در حاشیه نشست گروه ۲۰ در بالی به خبرنگاران گفت که تحریم‌ها ۱۴ فرد و ۲۸ نهاد از جمله تسهیل‌گران مالی را هدف قرار خواهند داد، اما او از ارائه جزئیات درباره آنها خودداری کرد.

او گفت که اعلام تحریم‌ها برای اواخر روز دوشنبه برنامه‌ریزی شده است.
یلن به خبرنگاران گفت: «این بخشی از تلاش بزرگ‌تر ما برای برهم زدن تلاش‌های جنگی روسیه و جلوگیری از تهیه تجهیزات مورد نیاز آن از طریق تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی است»...

روسیه موفق شده پهپادهایی را از ایران تهیه کند که برای حمله به شهرها و زیرساختهای برق در اوکراین استفاده شده است. نهادها و صنایع نظامی ایران در حال حاضر تحت تحریم‌های شدید ایالات متحده به‌دلیل برنامه توسعه هسته‌یی تهران قرار دارند و مشخص نیست که آیا هیچ‌یک از تحریم‌ها [که امروز اعلام خواهد شد] مربوط به خرید مهمات هواپیماهای بدون سرنشین است یا خیر... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66bfe695-a271-46de-a1cc-42b69b9a8208"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات