728 x 90

وزیر خارجه فرانسه خواستار از سرگیری مذاکرات اتمی از نقطه توقف آن شد

ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه
ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه

وزارت‌خارجه فرانسه سه‌شنبه ۱۸آبان، با انتشار بیانیه‌یی خواستار از سرگیری مذاکرات هسته‌یی با رژیم ایران از زمان توقف آن در خردادماه شد.
رویترز نوشت: در این بیانیه آمده است لودریان وزیر خارجه فرانسه در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه رژیم آخوندی که روز سه‌شنبه صورت گرفت به وی خاطرنشان کرد که مذاکرات هسته‌یی که قرار است در اواخر ماه میلادی آغاز شود باید از نقطه‌ای که در اواخر خردادماه متوقف شده بود از سرگرفته شود.
در این بیانیه وزیر خارجه فرانسه بر همکاری رژیم ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأکید کرده است زیرا که در ماههای گذشته نظارت آژانس بر تأسیسات هسته‌یی با کارشکنیهای مستمر از سوی رژیم ایران همراه بوده است.
خاطرنشان می‌شود که آسوشیتدپرس روز ۱۱آبان با مخابره اظهارات مدیر کل آژانس نوشت رافائل گروسی تلاش‌های آژانس را برای نظارت بر برنامهٔ اتمی (رژیم) ایران با پرواز از میان ابرهای متراکم مقایسه کرد و هشدار داد این وضعیت نمی‌تواند برای مدت طولانی ادامه یابد (خبرگزاری آسوشیتدپرس۱۱ آبان).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aa941aec-aa22-4164-b8eb-97852065727d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات