728 x 90

وزیر خارجه عربستان: تسلط حزب‌الله بر لبنان دلیل اصلی مشکلات است

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان

وزیر خارجه عربستان ضمن ابراز نگرانی درباره عدم دستیابی به نتایج ملموس در تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت، گروه شبه‌نظامی حزب شیطان وابسته به رژیم ایران در لبنان را باعث بروز مشکلات این کشور عنوان کرد.
العربیه روز چهارشنبه ۱۳مرداد نوشت، فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان در کنفرانس کشورهای کمک کننده به لبنان که به‌صورت کال کنفرانس برگزار شده بود، تأکید کرد ارائه کمکهایی به لبنان در ابتدا به انجام اصلاحات در این کشور بستگی دارد.
وی با ابراز نگرانی درباره این‌که تاکنون روند تحقیقات درباره انفجار بیروت به نتایج ملموسی منجر نشده، که دلیل اصلی آن پافشاری حزب‌الشیطان برای تسلط بر حکومت لبنان در این کشور است.
شایان ذکر است که لبنان در ۲۰سال گذشته صحنه ترورهای سیاسی و انفجارهایی بوده که تحقیقات برای شناسایی عاملان آن به‌دلیل نفوذ خارجی، چنددستگی و فساد در ساختارهای سیاسی و سلطه‌جویی‌های گروه شبه‌نظامی حزب‌الشیطان، هیچ‌گاه به نتیجه نرسیده و کشور را در لبه فروپاشی قرار داده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f1e9561-ecde-47d8-b657-372bde8bd1bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات