728 x 90

وزیر خارجه آمریکا: رژیم ایران مسئول بسیاری خون‌ریزی‌ها در داخل ایران و منطقه است

مایک پمپئو
مایک پمپئو

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا روز شنبه ۱۲مهردر یک ویدئو کنفرانس در مراسمی در فلوریدا در مورد سیاست خارجی این کشور گفت: «ما رهبر داعش و هم‌چنین قاسم سلیمانی، تبهکار ایرانی را از میان برداشتیم. از نظر من او بدترین تروریست بود.

رژیم ایران مسئول بسیاری خون‌ریزیهای ناگفته، نه فقط در داخل مرزهای خودش بلکه در منطقه است .

در حقیقت سالهای سال دست در خون سربازان آمریکایی در عراق و در سراسر جهان داشته است».

وزارت‌خارجه آمریکا همچنین در یک پیام توئیتری نوشت: «مقامات رژیم تهدید می‌کنند اینترنت یا در واقع تنها منبع اظهارنظر و به اشتراک گذاری اطلاعات مردم ایران را قطع خواهند کرد.

ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی، معتقد است که شبکه‌های اجتماعی تهدیدی برای رژیم بوده و «اثرات امنیتی مخرب» دارند. وی هم‌چنان مردم ایران را تحت فشار قرار می‌دهد تا از مدل «فایروال عظیم» چین پیروی و خدمات ضروری اینترنتی مانند ایمیل، موتورهای جستجو و برنامه‌های پیام‌رسان را که مطابق با خواسته‌های رژیم عمل نمی‌کنند، حذف کنند.

هیچ روش فیلترینگی نمی‌تواند نوع حاکمیت استبدادی و ظالمانه رژیم را پنهان کند. مردم ایران باید تا زمانی که می‌توانند صدای خود را به گوش همگان برسانند».(سایت وزارت خارجه آمریکا ۱۲مهر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/749826fd-3f81-46ff-bada-43937db95be2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات