728 x 90

وزیر خارجه آلمان: باید با فعالیتهای سرویسهای مخفی رژیم ایران در اروپا مقابله شود

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان
هایکو ماس وزیر خارجه آلمان

هایکو ماس وزیر خارجه آلمان درباره جلسه روز دوشنبه کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره رژیم ایران گفت: ما امروز مجدداً درباره رژیم ایران صحبت می‌کنیم.

فعالیتهای سرویسهای مخفی رژیم ایران در اروپا یک موضوعی است که باید با آن مقابله شود و به رژیم ایران فشار وارد شود. به همین دلیل این یک موضوع مهم امروز خواهد بود.

 

ما می‌خواهیم که رژیم ایران دوباره به غنی‌سازی اورانیوم با کاربرد نظامی برنگردد. ما باید با ایران در این رابطه صحبت کنیم که ایران رفتارش در سوریه چگونه است، آنچه به برنامه موشک بالستیک آن برمی‌گردد، آنچه مربوط به فعالیتهای سرویسهای مخفی ایران در اروپا می‌شود. و این یک گفتگوی ناراحت‌کننده‌ای برای ایران خواهد بود به‌دلیل این‌که ما با این چیزهایی که آنجا اتفاق می‌افتد موافق نیستیم و نخواهیم پذیرفت که به همین ترتیب ادامه پیدا کند.

 

بیشتر بخوانید

دستگیری دیپلمات تروریست رژیم ایران در آلمان و وحشت و سراسیمگی رژیمفاجعه دیپلماتیک ستاندارد بلژیک - طرح تروریستی رژیم ایران، زوج دستگیر شده سلول مخفی رژیم ایران بود خبرگزاریهای بینالمللی: عملیات تروریستی علیه مقاومت ایران در بالاترین سطح حکومت ایران طراحی شده است
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6d36f9e-8dd8-4d37-8294-e0805fff597f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات