728 x 90

وزیر بهداشت رژیم: هر آن ممکن است دچار پیک خطرناک جدیدی بشویم

نمکی وزیر بهداشت آخوند روحانی
نمکی وزیر بهداشت آخوند روحانی
  • شوری آش دروغ‌درمانی روحانی و اعتراف ناگزیر نمکی به وضعیت وخیم و شکننده بحران کرونا و فشار مسئولان متوهم از بالا برای عادی نشان دادن اوضاع
  • وزیر بهداشت رژیم: بعضی از مسئولان هی به من فشار می‌آورند این جا را باز کنیم اونجا را باز کنیم هر آن ممکن است دچار پیک خطرناک جدیدی بشویم.

نمکی وزیر بهداشت کابینه آخوند روحانی دوشنبه ۱۲خرداد در مورد فشارهای مجرمانه رژیم برای بازگشایی‌ها به پیک خطرناک جدید کرونا اعتراف کرد و گفت:

«امروز متأسفانه دو تا اتفاق بد دارد می‌افتد یکی این‌که مردم فکر می‌کنند کرونا تمام شد اینها نمی‌دانند که کرونا می‌تواند به همین راحتی برگردد ما بارها این مثل را زدم از گوشه‌هایی از این زمین دقیقه ۹۰ ما گل خواهیم خورد با این روالی که الآن من دارم می‌بینم.

دوم این‌که متأسفانه بعضی از مسئولان هم دچار این توهم شدند هی به من فشار می‌آورند این جا را باز کنیم اونجا را باز کنیم اونجا را باز کنیم و مثلا اقایی از فلان ستاد آقایی از فلان وزارتخانه آقایی از فلان جا دیگه باورشان شده که آقا همه چی عادی ست اونجا را راه بیاندازیم اون لیگ را راه بیاندازیم اون نمی‌دانم فلان کار را بکنیم اون پرواز را اون نمی‌دانم بابا اینها اینجوری نیست ما کرونا که تمام نشده هیچ به‌هرحال هر آن ممکن است دچار پیک خطرناک جدیدی بشویم.

ما موافق تراکم جمعیت در منطقه محدوده طرح ترافیک نیستیم. متأسفانه نه ناوگان متروی ما نه ناوگان اتوبوسرانی ما هیچی تویش اضافه نشده ماسک را هم اجباری کردیم اما آیا این ماسکی که اجباری می‌کنیم تو ساعت پیک مردم می‌روند گرما پیرزنی پیرمردی بر می‌دارد نمی‌تواند نفس بکشد همان لحظه دارد برای خودش ویروس را منتشر می‌کند خب وقتی ما ناوگان زمینی‌مان را اتوبوس مان را مترویمان را نتوانستیم ترمیم کنیم تعداد اتوبوسی که گفتیم نیآوردیم نپیوسته به مجموعه ما قطعاً به‌عنوان متولی سلامت می‌ایستیم که حداقل مردم بتوانند از وسایل شخصی‌شان استفاده کنند و این را کم کنیم» .

دروغ‌درمانی وقیحانه روحانی همزمان با اذعانهای ناگزیر حکومتی به شیوع فزاینده کرونا

آخوند روحانی ۱۱خرداد ۹۹ گفت:

«ما در مقابله با کرونا از ۱۰۰روز عبور کردیم و این بسیار مهم بود در شرایط بسیار سختی که مردم ما می‌بینند در کشورهایی که حتی از لحاظ مالی و از لحاظ اقتصادی، حتی از لحاظ پزشکی و علمی پیشرفته هستند، در طول این مدت با چه مشکلات بزرگی در برابر این ویروس مواجه شدند. الحمدالله امروز ما شرایط قابل قبولی را مشاهده می‌کنیم. حتی به‌نظر من شرایط ما شکننده هم نیست».

روزنامه حکومتی همشهری ۱۲خرداد شروع موج دوم کرونا در ۵استان کشور نوشت:

یک متخصص بیماریهای عفونی گفت: «در حال حاضر در خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و هرمزگان موج دوم اپیدمی در حال جریان است. وی افزود: در تهران موج دوم به‌صورت بسیار آهسته و بطیی پیش می‌رود. حتی ما منتظر موج سوم بیماری هستیم».

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) روز ۱۱خرداد نوشت: استان خراسان شمالی از زمره استانهایی است که اگر چه بسیار دیر درگیر بیماری کرونا و شیوع بالای آن شد٬ ولی حالا روزهاست که در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

به اعتراف کارشناسان بهداشتی رژیم ۶ شهر استان خراسان شمالی وضعیت قرمز داشته و هنوز استان در وضعیت هشدار کرونایی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/29b44bd5-a774-4d30-b03d-d481c2f9d100"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات