728 x 90

وزیر اطلاع‌رسانی یمن: شبه‌نظامیان حوثی از بنادر یمن برای اجرای اهداف رژیم ایران در منطقه استفاده می‌کنند

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن
معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن

معمر الاریانی وزیر اطلاع‌رسانی یمن در پیامی توئیتری نوشت: شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران از بنادر یمن برای اجرای اهداف رژیم ایران در منطقه استفاده می‌کنند.
العربیه شامگاه شنبه ۸خرداد به‌نقل از توئیتر منتشر شده معمر الاریانی نوشت: تشدید حملات تروریستی توسط شبه‌نظامیان حوثی وابسته به رژیم ایران در دریای سرخ با استفاده از قایق‌های بمب‌گذاری شده که توسط نیروهای ائتلاف عربی خنثی شد، بار دیگر بر خطری که این شبه‌نظامیان برای امنیت و ایمنی کشتی‌های تجاری و دریانوردی در یکی از مهمترین خطوط بین‌المللی آبی ایجاد می‌کنند را تأیید می‌کند.
وی گفت: شبه‌نظامیان حوثی از بنادر الحدیده، الصلیف و راس‌عیسی، به‌عنوان پایگاههایی برای برنامه‌ریزی و آماده‌سازی برای حملات تروریستی با قایق‌های بمب‌گذاری شده و پهپادهای انفجاری استفاده می‌کنند.
الاریانی در ادامه افزود: اقدامات خرابکارانه و تروریستی حوثی‌ها توافق سوئد درباره نحوه استفاده از بنادر برای رساندن کمکهای انسانی به مردم یمن را به کلی نقض کرده است و این گروه تروریستی از توافق سوئد برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های رژیم ایران در گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه و تهدید منافع بین‌المللی استفاده می‌کنند.
ائتلاف عربی حمایت از دولت قانونی یمن روز شنبه اعلام کرده بود که حمله حوثی‌ها را که با دو قایق بمب‌گذاری شده در جنوب دریای سرخ انجام شده بود را خنثی کرده است، دو قایق بمب‌گذاری شده حوثی‌ها که از بندر الصلیف به حرکت درآمده بودند، قبل از رسیدن به اهداف تروریستی و انجام عملیات توسط جنگنده‌های ائتلاف عربی منهدم شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e7dd86b5-68ce-46fd-89fe-1b525de550c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات