728 x 90

آمریکا هفت نفر را در ارتباط با حزب‌الشیطان، لیست‌گذاری و تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا
وزارت خزانه داری آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا در وبسایت رسمی خود اعلام کرد: هفت شهروند لبنانی که با حزب‌الله ارتباط دارند را لیست‌گذاری کرد.

سوئیس انفو به نقل از خبرگزاری رویترز روز ۲۱ اردیبهشت نوشت: بنا بر گزارش منتشره در وب سایت رسمی وزارت خزانه‌داری آمریکا: روز سه‌شنبه وزارت خزانه‌داری آمریکا، تحریم‌هایی را علیه هفت تن از شهروندان لبنان که با حزب‌الله لبنان، تحت حمایت رژیم ایران ارتباط دارند اعمال کرد. این وزارت‌خانه آنها را به‌طور ویژه در لیست تروریستهای جهانی نام‌گذاری کرد.

 

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا روز ۲۱اردیبهشت در پیامی توئیتری اعلام کرد به‌عنوان بخشی از تلاشهای مستمر ما برای افشا و محدود کردن فعالیت‌های حزب‌الله، آمریکا ۷ فرد مرتبط با عملیات مالی این گروه تروریستی را که ۶تن از آنها به‌عنوان بانکداران سایه خدمت می‌کردند نامگذاری کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا ضمن اعلام اسامی این ۷نفر اعلام کرد: ابراهیم علی ظاهر به‌عنوان رئیس واحد مالی مرکزی حزب‌الله فعالیت می‌کند، که بر بودجه و هزینه‌های کلی حزب‌الله، از جمله بودجه این گروه برای عملیات تروریستی و کشتار مخالفان، نظارت می‌کند.

شش فرد دیگر که امروز نامگذاری شدند، در رابطه با دور زدن تحریم‌ها در لیست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند. آنها هم‌چنین متهم به انتقال تقریباً نیم میلیارد دلار از پوشش حسابهای شخصی در برخی بانکهای لبنانی هستند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا تأکید کرد که در نتیجه اقدام امروز، کلیه املاک و منافع موجود در اموال افراد تحریم شده، و موجودی آنها در ایالات متحده‌ی باید مسدود شود. (سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا ۲۱اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0f87d3d-f3d9-430d-b608-25304a644186"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات