728 x 90

وزارت خزانه‌داری آمریکا یکی از مجاری مالی سپاه تروریستی قدس در عراق را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا - تحریم یکی از  مجاری مالی  سپاه تروریستی قدس در عراق
وزارت خزانه داری آمریکا - تحریم یکی از مجاری مالی سپاه تروریستی قدس در عراق

صبح امروز (چهارشنبه ۲۲خرداد۹۸) وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد یک مجرای مالی نیروی تروریستی قدس به اسم شرکت «منابع ثروت جنوب»‌را که صدها میلیون دلار اسحله قاچاق به شبه‌نظامیان وابسته به سپاه تروریستی پاسداران می‌رساند را تحریم کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد این شرکت به همراه ۲فرد وابسته به آن که آنها هم مورد تحریم واقع شده‌اند به‌طور پنهانی برای نیروی قدس امکان دستیابی به سیستم مالی عراق، برای دور زدن تحریم‌ها،  فراهم می‌کرده‌اند.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین گفت این ترکیب کمک می‌کردند تا ابومهدی مهندس مشاور عراقی قاسم سلیمانی سرکرده نیروی تروریستی قدس که پیش از این مورد تحریم قرار گرفته است ثروتمند شود. ابومهدی مهندس یک شبکه قاچاق سلاح را اداره می‌کند و در بمب‌گذاری در سفارتخانه‌های غربی و انجام ترور در منطقه شرکت داشته است.

استیون منوچین وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت:‌ «خزانه‌داری برای تعطیل کردن شبکه قاچاق سلاح رژیم ایران اقدام کرده است. این شبکه نیروهای نیابتی سپاه قدس در عراق را مسلح می‌کند و عوامل رژیم ایران را ثروتمند می‌کند».

وزیر خزانه‌داری آمریکا افزود:‌ بخش مالی عراق و سیستم های گسترده‌تر مالی جهان باید دفاع خود را در مقابل تاکتیکهای فریبکارانه رژیم ایران تقویت کنند تا از کمک‌رسانی به فعالیت‌های سپاه پاسداران برای گریز از تحریم‌ها و اعمال شریرانه آن اجتناب کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32c2e264-ab8a-43b3-a804-f81474b38653"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات