728 x 90

وزارت‌خارجه آمریکا: معامله با رژیم ایران، پشتیبانی مالی از تروریسم

وزارت‌خارجه آمریکا
وزارت‌خارجه آمریکا

وزارت‌خارجه آمریکا گزارشی تصویری از اقدامات تروریستی رژیم آخوندی تهیه کرده است. در این گزارش آمده است: وقتی با رژیم ایران وارد معامله می‌شوید، شما هرگز نمی‌دانید که آیا از مردم ایران پشتیبانی می‌کنید و یا از تروریسم پشتیبانی مالی می‌کنید. به همین دلیل است که آمریکا، در حال تحریمِ داد و ستدی است که”بسیج“ را با یک شاهراه مالی، تأمین مالی می‌کند. در ایران، بسیج در سرکوب خشونت‌بار و نقض حقوق‌بشر شرکت می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

هشدار معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریسم نسبت به معاملات بازرگانی با رژیم ایران

معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در امور اطلاعات مالی و تروریسم طی سخنانی در لندن نسبت به معاملات بازرگانی با رژیم ایران هشدار دارد.

رویتر گزارش داد: سیگال مندلکر تصریح کرد «برای آنانی که در پی تجارت با رژیم ایران هستند، هم‌چنان خطرهایی وجود دارد، چرا که این رژیم اصلاحات لازم را هنوز در نظام خود اعمال نکرده است. این رژیم پول خود را در راه پشتیبانی از حزب‌الله لبنان، حماس و بشار اسد، صرف می‌کند و به همین خاطر هیچ شفافیتی در نظام بانکداری آن وجود ندارد.

 

سفیر عربستان در آمریکا: رژیم ایران از تروریسم در سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن، پشتیبانی می‌کند

خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا روز سه‌شنبه ۷فروردین ۹۷اعلام کرد: «رژیم ایران به نقض قوانین بین‌المللی ادامه می‌دهد و هم‌چنان از تروریسم در سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن پشتیبانی می‌کند».

وی طی پیامی افزود:‌ «رژیم ایران شبه‌نظامیان حوثی را به موشک مجهز می‌کند که این اقدام، نقض قطع‌نامه‌هایشورای امنیت سازمان مللمتحد است، پرونده این رژیم آکنده از مرگ و ویرانی است. آنها در انفجارهای تروریستی سال ۱۹۹۶ بوینس آیرس (پایتخت آرژانتین) و انفجارهای ریاض در سال ۲۰۰۳ توطئه کردند».

خالد بن سلمان در پیام دیگری گفت:‌ «رژیم ایران تلاش کرد سفیر سابق عربستان در واشنگتن را ترور کند. رفیق حریری نخست‌وزیر اسبق لبنان را کشتند. مخالفان سیاسی را در پایتخت‌های اروپایی ترور کردند. از شبه‌نظامیان تروریست پشتیبانی مالی کردند و اسلحه خطرناک در اختیارشان گذاشتند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e4aa35b-fc7a-4ccb-9bbc-cc4792721bf3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات