728 x 90

وزارت‌خارجه آمریکا: حسین فریدون برادر آخوند روحانی از چهره‌های فاسد رژیم ایران

چهره‌های فاسد رژیم ایران
چهره‌های فاسد رژیم ایران

وزارت‌خارجه آمریکا در توئیتر فارسی خود با عنوان «چهره‌های فساد رژیم ایران» حسین فریدون برادر آخوند روحانی را به‌عنوان یکی از چهره‌های فساد معرفی کرده و درباره او نوشته است: برادر رئیس‌جمهوری به همراه چهار نفر دیگر به جرم خلاف مالی دادگاهی است.

 

توئیتر وزارت‌خارجه آمریکا پیش از این پاسدار رحیم صفوی سرکرده سابق سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی خامنه‌ای به‌عنوان چهره‌ای فاسد معرفی شده بود که در بازار دستکاری کرده و از شیوه‌های تجارت ناعادلانه استفاده می‌کند. شرکت سپاهان با مدیریت برادر رحیم صفوی و حمایت سپاه از نمونه‌های فساد اوست.

 

وزارت‌خارجه آمریکا همچنین پاسدار حسن فیروزآبادی، رئیس سابق ستادکل نیروهای مسلح رژیم که به مدت ۲۵سال در ویلایی مصادره شده و بدون سند در نزدیکی تهران زندگی می‌کرد را به‌عنوان چهره‌ای دیگر از فاسد در نظام آخوندی معرفی کرده بود.

 

 

همچنین توئیتر فارسی وزارت‌خارجه آمریکا در روز جهانی مبارزه با فساد، توئیتهایی درباره ثروت خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع، ناصر مکارم شیرازی و صادق محصولی وزیر کشور دولت محمود احمدی‌نژاد را به‌عنوان نمونه‌هایی از  فساد میان سران رژیم آخوندی منتشر کرده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07123be7-3b0d-4761-b894-7eb6c589b1f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات