728 x 90

وزارت امور خارجه رژیم: در مرحله‌ای نیستیم که از نهایی شدن متن توافق سخن بگوییم

مذاکرات برجام
مذاکرات برجام

در پنجمین روز از دور جدید مذاکرات هسته‌یی ایران در وین، یک مقام وزارت امور خارجه رژیم به خبری که در نشریه وال‌استریت ژورنال منتشر شد، واکنش نشان داد و گفت در مرحله‌ای نیستیم که از نهایی شدن متن حرف بزنیم.

وال‌استریت ژورنال در گزارش اخیر خود، به‌نقل از انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، نوشت که متن نهایی توافق می‌تواند ظرف چند ساعت آینده تکمیل شود اما به‌گفته این مقام وزارت‌خارجه رژیم که می‌گوید که «با توجه به ادامه بحثها درباره چند موضوع مهم، هنوز در مرحله‌ای قرار نداریم که از نهایی شدن متن سخن بگوییم».

این مقام دولتی توپ مذاکرات را به زمین طرف مقابل انداخت و در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا، دوشنبه ۱۷مرداد مدعی شد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم ایران با هدف پیشبرد مذاکرات، «نظرهای سازنده‌» خود را ارائه کرده‌اند. او مواضع پیشین رژیم ایران درباره مذاکرات برجام را تکرار کرد و افزود: «در صورتی که طرف مقابل تصمیم‌های مناسب را اتخاذ کند، می‌توان به‌سرعت مذاکرات را جمع‌بندی کرد اما هنوز در این مرحله قرار نداریم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c671a3a7-75c1-4ded-aa44-3a8f8debd7ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات