728 x 90

وحشت کیهان خامنه‌ای از تحریم سرکردگان شبه‌نظامیان عراقی و حوثی

 سرکردگان و شبه نظامیان عراق و یمنی، تحریم و لیست گذاری شده
سرکردگان و شبه نظامیان عراق و یمنی، تحریم و لیست گذاری شده

به‌دنبال لیست‌گذاری و تحریم سرکردگان شبه‌نظامیان عراقی وابسته به رژیم ایران «عبدالعزیز المحمداوی و فالح فیاض» و تحریم و لیست‌گذاری گروه تروریستی حوثیها و تحریم چند تن از سرکردگان آنها، کیهان خامنه‌ای روز ۲۹دی در یک واکنش وحشت‌آلود و سراسیمه نوشت: «آمریکا «عبدالعزیز المحمداوی و فالح فیاض» دو مسئول ارشد «حشدالشعبی» عراق را تحریم کرد. وزارت خزانه‌داری آمریکا با فاصله یک هفته با وارد کردن اتهام همکاری با داعش! این دو رزمنده برجسته عراقی که نقش‌های مهمی در ریشه‌کن شدن این گروه تروریستی داشتند را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. آمریکا در همین ایام چند تن از رهبران مبارز یمن را نیز در لیست تروریست قرار داده و تحریم کرد».

کیهان خامنه‌ای در سوزش از تحریم‌ها و لیست‌گذاریهای شبه‌نظامیان و مزدوران رژیم ایران در عراق و یمن به تهدیدات توخالی متوسل شد و نوشت: «نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و مستقر در منطقه خلیج‌فارس و اقیانوس هند در شرایط فعلی به آرامش احتیاج دارند و تجربه هم نشان داده در برابر اقدامات تهاجمی گروه‌های مسلحی که از روش «جنگ نامتقارن» استفاده می‌کنند، آسیب‌پذیر می‌باشند. بنابراین هم اقدامات یک ماه پیش وزارت خزانه‌داری آمریکا در تحریم پنج مقام ارشد انصارالله یمن و هم اقدام چند روز پیش آمریکا در قرار دادن این جنبش در لیست تروریزم، گزک دادن دست جریانی است که قدرت عمل خود را ثابت کرده و در جریان عملیات‌های برون‌مرزی خود نظیر عملیات بقیق و خریص از حدود و حصار آمریکا عبور کرده است».

کیهان هم‌چنین وحشت خود را از حملات آمریکا علیه مزدوران رژیم در عراق و یمن بارز کرد و نوشت: «این نکته را هم باید در نظر داشت که آمریکایی‌ها که از ۱۵ماه پیش احتیاط خود را در مواجهه با فرماندهان و یگانهای مقاومت در منطقه کنار گذاشته‌اند، دست به اقدامات جنایت‌کارانه جدیدی می‌زنند و قرار دادن انصارالله در لیست تروریزم و تحریم فرماندهان حشدالشعبی می‌تواند مقدمه اقدامات تروریستی جدید آمریکا علیه آنان باشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/789b6fcf-1eea-4fac-8213-447d4d592dae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات