728 x 90

وحشت کیهان خامنه‌ای از کشته شدن سرهنگ انتظامی در شیراز:‌ قتل سرهنگ دوم زنگ خطر را به‌صدا در آورده‌ است

کشته شدن سرهنگ انتظامی در شیراز
کشته شدن سرهنگ انتظامی در شیراز

‌قتل وحشیانه مأمور پلیس در شیراز، زنگ خطر برای امنیت جامعه، عنوان روزنامه کیهان خامنه‌ای است که با ترس و وحشت به تغییر شرایط و رویارویی و حملات تهاجمی جوانان شورشی در به کیفر رساندن عوامل سرکوب اعتراف می‌کند.

کیهان خامنه‌ای نوشت:... با وقوع این حادثه تلخ در ادامه تکرار چندباره شهادت مظلومانه مأموران پلیس توسط اشرار و اراذل و اوباش، یک بار دیگر لزوم اصلاح قانون به‌کارگیری سلاح گرم توسط مأموران پلیس مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.
این نقص قانونی موضوعی است که به دفعات و هر بار پس از شهادت یکی از مأموران پلیس در چنین حوادثی، از سوی فرماندهان پلیس به‌صورت گلایه و مطالبه مطرح شده است.
از جمله سردار رضایی جانشین فرمانده انتظامی کل کشور بارها با توجه به‌نحوه شهادت مظلومانه مأموران در برخورد با مجرمان از مظلومیت پلیس در استفاده از سلاح در برابر این جانیان خطرناک سخن گفته است.
در همین رابطه رحیمی سرکرده انتظامی تهران بزرگ در گفتگو با کیهان گفت: این یک واقعیت انکارناپذیر است که مجرمین گستاخ‌تر شده‌اند و به‌راحتی از هر گونه سلاحی چه سرد و چه گرم استفاده می‌کنند. .
دادستان کل کشور رژیم هم با اعتراف به حملات جوانان شورشی در به کیفر رساندن عوامل سرکوب نیز با ترس و نگرانی اظهار داشت: «حوادث هر از چندگاه مقابله مأموران انتظامی و امنیتی با تعدادی از اراذل و اوباش که با حضور در ملأعام موجب شکستن حریم امنیت جامعه شده و آرامش و آسایش مردم عزیز را هدف قرار داده و با سلاح سرد و گرم به دیگران آسیب می‌رسانند و ایجاد رعب و وحشت می‌کنند که گاهی شاهد هدف قرار گرفتن حافظین امنیت توسط جنایتکاران می‌باشیم. (روزنامه کیهان خامنه‌ای ۱۶بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6cf87b04-7925-4109-bcf3-b330c97fce1a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات