728 x 90

وحشت کرونای ولایت از افشای پنهان‌کاریها

آن‌قدر آمار جان‌باختگان و مبتلایان به ویروس کرونا دروغ و گزارشات دولتی متناقض است که اسناد مقاومت و گزارشات کانون‌های شورشی و مردمی به‌سرعت مورد استناد مردم و ارگانهای بین‌المللی قرار می‌گیرد.

یک هموطن: «آقا روحانی گفته بودی فردا شنبه همه چی به روال عادی برمی‌گرده خیلی خوشحال بودیم گفتیم چند ساعت دیگه تمومه دوباره همه چی مثل روز اول میشه ولی یکی از این وزیرات اومد گفتش نه بابا تازه هفته‌ای که پیش رو داریم خیلی افتضاحه. چند چندین شما با خودتون؟ مشکلتون چیه واقعا؟ هر کدومتون یه چیز می‌گید. بابا چرا ما رو آنقدر خر فرض کردید»؟

در هراس از افشاگریهای مقاومت، آخوند رئیسی، سرکرده جنایتکار قضاییه رژیم، ضمن اعتراف به اسناد قانع‌کننده مقاومت و دست پایین نظام به‌دلیل ارائه خبرهای جعلی، از گسترش نفرت عمومی و تشویش افکار عمومی ابراز وحشت کرد و گفت: «مجری:‌ رئیس قوه قضاییه در تماس تلفنی با رئیس صدا و سیما... گفت رسانه‌ها و بالاخص صدا و سیما باید برای مقابله با جنگ روانی دشمن و اقناع افکار عمومی نسبت به حقایق جاری کشور دست برتر را داشته باشند و اجازه ندهند شایعات و اخبار غیرواقعی افکار عمومی را مشوش کند».

منظور از شایعات همان افشاگریها و نشان‌ دادن دروغهای سیستماتیک است که دست جلاد و شیخ شیاد را رو کرده است.

آخوند روحانی: «نسبت به آنهایی که شایعه‌پراکنی می‌کنند ذهن مردم را مشوش می‌کنند مردم را ناراحت می‌کنند استرس وارد می‌کنند به مردم آنهایی که مردم را در اضطراب قرار می‌دهند از همکاران نزدیک کرونا هستند».

وحشت خامنه‌ای هم از روشنگری افکار عمومی نسبت به آمارهای غلط و جنایت پاسداران است.

وضعیت امیدیه از زبان یک جوان: «شمایی که می‌گین کسی تو امیدیه نمرده پس اونهایی که خاک شدن اونجا چیه؟ هان»؟!

یک هموطن: «بسیجی‌های عزیز اومدن ماسک و مواد ضدعفونی کننده می‌فروشن به قیمت ۲برابر قیمت».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ced8a742-5d9c-402f-8fdd-d79fab2ad396"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات