728 x 90

وحشت کارگزاران رژیم از شرایط انفجاری جامعه: در وضعیت هشدار جدی قرار داریم

تهران - قیام آبان ۹۸
تهران - قیام آبان ۹۸

جواد امام، از تئوریسینهای باند مغلوب با وحشت از شرایط انفجاری جامعه گفت که در وضعیت هشدار جدی قرار داریم.
این کارگزار رژیم در مصاحبه خود با روزنامه حکومتی اعتماد که در تاریخ سه‌شنبه ۶آبان منتشر شد با وحشت از قیام آبان ۹۸ و تبعات محتوم شرایط انفجاری جامعه در مقطع کنونی اعتراف کرد: «امروز فشارها بر مردم نسبت به سال گذشته پیش از کرونا یا حتی آبان‌ماه ۹۸ بیشتر و در نتیجه نارضایتی‌ها هم افزایش پیدا کرده است».

جواد امام در ادامه مصاحبه خود با اشاره به نارضایتی گسترده در جامعه بواسطه عملکرد تمامیت حاکمیت و دولت آخوند روحانی گفت: «عده‌یی شغل خود را از دست داده‌اند، تعدادی درآمدشان کاهش چشمگیر داشته، هم‌چنین تورم افسارگسیخته‌ای که با آن مواجهیم هم باعث افزایش نارضایتی‌ها شده است. از سویی دولت هم نتوانسته در خصوص مسأله تحریم، کسری منابع و فشارهای معیشتی اقدام جدی صورت دهد حتی با وجود این‌که کسبه و مشاغل مختلف آسیب جدی دیده‌اند در حوزه‌های مالیاتی اقدام درخوری صورت نداده است. درآمدها افزایش پیدا نکرده اما هزینه‌ها چند برابر شده و همه تکالیف بر دوش مردم افتاده است؛ و احتمال بروز واکنش از سوی مردم افزایش یافته و دولت باید کاهش این فشارها را در دستور کار خود قرار دهد.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3dc6933-3119-4429-a4de-df4e58988bb6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات