728 x 90

وحشت کارشناس حکومتی از بن‌بست برجام، خفگی اقتصادی و جذب جوانان به مجاهدین

قیام با کانونهای شورشی، قیام تا سرنگونی
قیام با کانونهای شورشی، قیام تا سرنگونی

روزنامه حکومتی مستقل در شماره روز شنبه ۱۵آبان خود در مطلبی با عنوان «درنگ در احیای برجام» به قلم کارشناس حکومتی احمد چمران، وحشت نظام را از بن‌بست برجام، خفگی اقتصادی و جذب جوانان به مجاهدین ابراز داشت.

در این مطلب احمد چمران کارشناس حکومتی با اشاره به این دور از مذاکرات احیای برجام نوشت: باید در نظر داشت اگر این دور از مذاکرات هم به‌توافق و احیای برجام بالغ نشود، تأثیر این قفل‌شدگی تنها در حیطهٔ روابط بین‌الملل باقی نمی‌ماند و تأثیر بلافصل آن در داخل کشور است.
آیا بحران اقتصادی، گرانی‌ها و تورم بی‌سابقه، همان نیروی به‌حرکت درآوردندهٔ گسل‌های اجتماعی نیست؟
مهمتر این‌که دشمنی هم هست که برای حرکت گسل‌های اجتماعی لحظه‌شماری و برنامه‌ریزی می‌کند. به‌ویژه در شرایطی هستیم که دشمن، خاصه [مجاهدین] که خود باعث و بانی گرفتاری نظام در بحران اتمی بوده‌اند، در تلاشند تا به‌نارضایتی‌های اجتماعی دامن بزنند و گسل‌ها را به‌صورت اغتشاش‌های پراکنده و در گام بعد گسترده، به‌حرکت در‌آورند. مگر نمی‌بینیم همین [مجاهدین] که از دو دههٔ پیش با نفوذی‌های‌شان در مراکز حساس کشور، پیاپی اسرار نظامی و اطلاعاتی را منتشر می‌کنند و باعث و بانی اصلی تحریم‌ها... هستند،
اکنون در داخل کشور نیز تیم‌های تخریب خود را گسترش داده‌اند و جوانان را برای شورش و اغتشاش تحریک می‌کنند؟

روزنامه حکومتی مستقل افزود: مگر همین روزها سرداران و فرماندهان نیروی انتظامی و مسئولان وزارت اطلاعات، پیاپی از کشف بسته‌های بزرگ سلاح، از کلت تا کلاشینکوف و وینچستر شورشی خبر نمی‌دهند؟ مگر سردار رحیمی، فرماندهٔ انتظامی تهران بزرگ به‌تازگی هشدار نداد باید فکری به‌حال این وضعیت و گسترش توزیع سلاح بکنیم؟
آیا کسی ابهام دارد که گسترش فعالیت‌های مخرب [مجاهدین] و جذب جوانان خسته از بیکاری، گرانی و فقر، در بستر بحران اقتصادی امکان‌پذیر شده است؟

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c69a6b66-8c07-411f-b47a-e25224ef9ffb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات