728 x 90

وحشت و سراسیمگی سران رژیم و سرکردگان رژیم از خیزشهای مردمی

آخوند منتظری
آخوند منتظری

آخوند منتظری در واکنشی وحشت‌آلود نسبت به خیزشهای مردمی در شهرهای مختلف گفت: بحث امنیت مردم خط قرمز قوه قضاییه، نیروهای انتظامی و امنیتی است، قوه قضاییه وظیفه و تکلیف دارد تا با مرتکبان جرایم خشن در جامعه، قاطعانه برخورد کنند.

وی افزود: از نیروهای انتظامی و مسئولان برقراری امنیت در جامعه انتظار داریم تا به‌صورت کلی با کسانی که موجب خدشه‌دار شدن امنیت می‌شوند، برخورد قاطع داشته باشند و قطعاً قوه قضاییه از آنها در این رابطه حمایت خواهد کرد.

پاسدار جوانی معاون سپاه پاسداران نیز با نگرانی گفت: می‌گویند مشکلات ما ناشی از دشمن تراشی ما است و کم کم می‌گویند مشکل کشور خامنه‌ای است که اجازه مذاکره با آمریکا را نمی‌دهد. امروز دشمن جرأت نمی‌کند موشکی به سمت ما شلیک کند. اما موشک‌هایی را با در فضای مجازی برای ادراک سازی و تغییر اذهان به‌صورت مستمر شلیک می‌کند. . دشمن در حال تصرف ذهن و دل و اندیشه جوانان است تا از این طریق احساسات و رفتار را مدیریت کند. (سایت حکومتی انتخاب۲۵ اردیبهشت)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/92e82a2b-3663-49ad-a842-7447b878a22d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات