728 x 90

وحشت هماهنگ از فضای مجازی

هراس رژیم از شبکه های اجتماعی
هراس رژیم از شبکه های اجتماعی

فضای مجازی هم‌چنان کابوس رژیم آخوندی است. آنها در جمعه‌بازارها و منابر ریایی به صراحت هراس خود را از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی ابراز می‌دارند، و با زبان اشهد اعتراف می‌کنند که راه‌حلی برای برخورد با این بحران را ندارند، جز آه و ناله و التماس و درخواست از جوانان و البته از سوی دیگر تهدید آنها تا شاید اندکی هم که شده با جریان اطلاعات آزاد و آگاهی بخش اینترنت مقابله کنند.

این واکنش‌ها و گندگاو چاله دهانی آنها نسبت فضای مجازی، نتیجه‌یی ندارد جز افزایش خشم و نفرت مردم و جوانان نسبت به آخوندها و شخص خامنه‌ای

در همین رابطه آخوندی به نام دولابی نگران وجود حداقل «دو هزار شبکه ماهواره‌یی قابل رویت» است، که «۲۴ساعت» فعالیت دارند و «جوانان» را از نظام آخوندی بیزار می‌کند، و در تدارک «باتلاق» سرنگونی برای آن هستند. و از خامنه‌ای نقل می‌کند «فضای مجازی به قتلگاه جوانان تبدیل شده است» (تلویزیون شبکه سه ۱۳مهر ۱۴۰۰).

آخوند احمد خاتمی امام جمعه خامنه‌ای در تهران هم نگران مقاومت برانداز و به‌قول آخوندها «ضد انقلاب» است، که سال‌ها است در این رابطه فعالیت می‌کند، و استراتژی‌اش در این راستا بوده «که کار نظام تمام است» و این خط را «در فضای مجازی» پیش برده است (تلویزیون موسوم به آستان قدس رضوی ۱۳مهر ۱۴۰۰)

مجتبی محفوظی عضو مجلس ارتجاع نیز وحشت خود را این‌طور بیان می‌کند: «دشمن از طریق جنگ روانی در فضای مجازی تلاش می‌کند با نمایش ندادن ظرفیتهای کشور، جوانان را از مسیر اصلی آینده سازی و ایران اسلامی به‌عنوان الگو دور کند» (خبرگزاری مجلس ۹مهر ۱۴۰۰).

مقاله‌نویس خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) در وحشت از «حکمرانی فضای مجازی» در ذهنیت جامعه، و نقش افشاگرانه آن در زمینه جنایات رژیم و برهم زدن «نظم و آرامش» حاکمیت آخوندی قالب تهی کرده و نوشته است: «پرونده حکمرانی فضای مجازی، با گسترش رسانه‌های ارتباطی نوین به‌ویژه پیام‌رسانهای اجتماعی، جریان تولید و انتشار اطلاعات، اخبار و محتوای خبری در فضای مجازی و دامنه تاثیرات آنها افزایش یافته و زمینه مشارکت شهروندان در تولید و انتشار آسان و ارزان محتوای خبری فراهم شده است؛ این امر، نشر و بازنشر وسیع و سریع اطلاعات، اخبار و محتوای خبری تحریف شده و خلاف واقع را که عموماً با هدف ضربه به حیثیت اشخاص (بخوانید خامنه‌ای و سردمداران نظام)، آسیب به امنیت روانی، بی‌اعتبار سازی نهادها و گزارشهای رسمی، ایجاد ترس و وحشت عمومی، برهم زدن آرامش اجتماعی، تضعیف انسجام ملی و تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات صورت می­ گیرد، را نیز تسهیل نموده است» (تسنیم ۱۰مهر ۱۴۰۰).

آخوند حسینی بوشهری از امامان جمعه خامنه‌ای نگران «دین زدایی» ارتجاعی آخوندی در فضای مجازی است به حدی که «تهدیدهای آن» برای نظام «کم نیست» و به گونه‌یی است که «جوانان در باتلاق فضای مجازی گرفتار شده» و این برای دین باوری ارتجاعی آخوندی خطرناک و «به سمت دین زدایی دارد حرکت می‌کند» (تلویزیون رژیم ۱۰مهر ۱۴۰۰).

آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد بی‌پرده‌تر اعتراف می‌کند و می‌گوید از نظر مردم «دین» و «سیاست‌» آخوندی «یعنی حقه بازی و چه و چه و امثال اینها و حکومت را نامشروع جلوه می‌دهند» و. (تلویزیون جهان بین در شهرکرد ۹مهر ۴۰۰). .

موضوع چیست که خامنه‌ای و آخوندهای آن نگران فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌یی هستند، و بسیاری از روزها عمله‌ و اکره‌های خامنه‌ای نسبت به تاثیر‌گذاری این شبکه‌ها روی مردم به‌خصوص جوانان شورشگر عمامه بر زمین می‌کوبند و نسبت به آن ابراز وحشت می‌کنند؟

موضوع یک چیز بیشتر نیست. وحشت از جوانان شورشی و برانداز از یک‌طرف و از طرف دیگر بی‌راه‌حلی و بن‌بست تمام‌عیار رژیم ولایت فقیه.

بنابراین از آنجا که نظام پاسخی برای بحرانها ندارد، لاجرم باید به سانسور و سرکوب برای این‌که چند صباحی بیشتر به عمر خود ادامه بدهد بیاویزد. نسبت به این وضعیت شخص خامنه‌ای بیش از همه نگران و وحشت‌زده است تا جایی که به سپاه و بسیج سرکوبگر آماده‌باش داد و گفت: «امروز ارتش، سپاه و بسیج سپر دفاعی در مقابل تهدیدات سخت دشمنان درونی و بیرونی هستند».

امام مردم ایران طی قیامها و تظاهرات و خیزشهای سراسری چند سال اخیر نشان دادند که جامعه ایران از تمامیت این رژیم عبور کرده و این تشبثات و آه و ناله‌ها و تهدیدها علیه فضای مجازی و اینترنت نه تنها تاثیری ندارند بلکه تماماً بیانگر ضعف و درماندگی وحشت نظام از شرایط شتابانی است که نوید بخش دگرگونی‌های مبارک در سپهر سیاسی – اجتماعی ایران است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b7520b6-44e6-4200-a411-a84e1dd2c275"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات