728 x 90

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران منتشر میکند:

وحشت نیروهای سرکوبگر از فعالیت کانون‌های شورشی و به آتش کشیدن تصاویر منحوس در سالمرگ خمینی

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

سربرگ

دستورات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی غرب تهران ساعت ۲۱۰۰ سه‌شنبه شب ۱۳خرداد

  • در حوزه استحفاظی به‌خصوص با رویکرد حفاظت فیزیکی از مقرها و از جمله اماکن طبقه‌بندی شده، حتماً موارد را در دستور کار قرار بدهید، به‌صورت ویژه با توجه به تهدیدات صورت گرفته از گروهکهای معاند در بحث ایجاد حریق در اماکن دولتی، اماکن نظامی و تصویربرداری از این‌گونه اقدامات هنجارشکنانه با توجه به سوابقی که در سنوات قبل داشتیم.
  • خودروهای عبوری، راکبین موتورسیکلت‌های عبوری را زیر نظر بگیرند.
  • تحرکات و اقدامات و هر گونه رفتار مشکوک از سوی افراد مظنون و مشکوک را حتماً به‌دقت مورد رصد قرار بدهند.
  • پلیسهای تخصصی گشت مضاعف داشته باشند.

وحشت نیروهای سرکوبگر ولایت فقیه از کانون‌های شورشی و روی آوردن جوانان دلیر میهن به نبرد بی‌امان برای شکستن جو سرکوب و خفقان در سالمرگ دجال به اوج رسید. همزمان دستگیریهای زیادی در تهران و شهرستانها جریان دارد که حاکی از ترس رژیم از سر باز کردن قیامها در بحبوحه‌ٔ کرونا در این ایام است.

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شمه‌ای از دستورات و مکالمات ستاد فرماندهی نیروی سرکوبگر انتظامی در غرب تهران بزرگ را به اطلاع هموطنان می‌رساند:

«به کوپها [کلانتریها و پاسگاهها] عواملی که در سطح حوزه فعال هستند در حوزه استحفاظی به‌خصوص با رویکرد حفاظت فیزیکی از مقرها و از جمله اماکن طبقه‌بندی شده، حتماً موارد را در دستور کار (قرار بدهید) به‌صورت ویژه با توجه به تهدیدات صورت گرفته از گروهک‌های معاند در بحث ایجاد حریق، در بحث ایجاد حریق در اماکن دولتی، اماکن نظامی، تصویربرداری از این‌گونه اقدامات هنجارشکنانه و سایر تحرکاتی را که متصور هست، تهدیدات و تحرکاتی را که متصور است، با توجه به سوابقی که در سنوات قبل داشتیم آقایان را هوشیار کنید (در) سطح حوزه فعال باشند...

-و خودروهای عبوری، راکبین موتورسیکلتهای عبوری را زیر نظر بگیرند...

-تحرکات و اقدامات و هر گونه رفتار مشکوک از سوی افراد مظنون و مشکوک را حتماً به‌دقت مورد رصد قرار بدهند و البته کسب اطلاعاتی که بایستی رده‌های تخصصی در دستور کار داشته باشند، حتماً در دستور کار قرار بگیرد، ۴-۱۷ [پست و تورهای ایست و بازرسی] که ابلاغ شده از ساعت ۱۰ تا ۱۲ بایستی اجراء بشود را پیگیری کنید...

-ابلاغ شده (به) پلیسهای تخصصی گشت مضاعف داشته باشند.حتماً پیگیری لازم را در این خصوص داشته باشید و نظارت نسبت به واحد های گشتی حتماً مورد انجام قرار بگیرد.

-شماره نامه‌یی هم که از رده متناظر ابلاغ شده ۵۱۵ است، بفرمایید سه رقم آخر از شماره نامه ۵۱۵ است، ۵۱۵/۴۸ بفرمایید تعیین ثبت سابقه حتماً شماره نامه هم درج بشود داخل سوابق.

- ممنون و متشکر زحمت هم بکشید هر گونه خبر مهم در این خصوص را سریعاً به موقعیت ستاد اطلاع بدهید».

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۵ خرداد ۱۳۹۹ (۴ ژوئن۲۰۲۰)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64e0b3d8-7c55-465c-ba05-fe65a9e23038"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات