728 x 90

وحشت از نفرت عمومی

وحشت از گسترش خشم عمومی، صدای مور و مارهای باندهای غالب و مغلوب را درآورد.

محمدرضا خاتمی: «در طول سال‌های سال این اعتماد بین حکومت و مردم تضعیف شده... باید برگردیم نمی‌دانیم چه کار کردیم با این مردم که مردم این‌قدر نسبت به ما بی‌اعتماد هستند».

ضدیت با آئین‌نامه‌ها و فرامین دولتی یکی از نشانه‌های خشم و نفرت عمومی است و آخوند شیاد که تلاش می‌کند گسترش ویروس مرگبار را به‌حساب مردم بگذارد با زبان تهدید وارد شد و گفت: «اگر کسی هم بخواهد این را اجرا نکند این بار یک مقدار سختگیرانه با او برخورد می‌شود جلوی او گرفته می‌شود اگر بخواهد مقاومت کند اگر بخواهد گوش نکند خب مجازاتهایی برای او در نظر گرفته شده».(آخوند روحانی ۹فروردین ۹۹)

محمدرضا خاتمی که زمانی از سینه‌چاکان نظام ولایت بود، در حالی که به‌علت ابتلا به کرونا بستری شده، در هراس از گسترش خشم عمومی گفت: «...که همه تقصیرها به گردن مردم بگذاریم هی تهدید بکنیم اگر بیرون آمدید این می‌شود فلان می‌شه ال می‌شه بل می‌شه، بیشتر این مسئولیت را در این زمان حکومت ها به عهده‌ دارند اونها هستند که باید همه امکانات موندن مردم را در خانه فراهم کنند».

می‌گوید نمی‌شود هیچ کاری نکرد و بعد هم مدعی و طلبکار مردم شد که «چون همکاری نکردید به جایی نرسیدیم».

آخوند روحانی ۹فروردین ۹۹: «اگر مردم بخواهند همکاری نکنند این می‌شود به جایی ما نمی‌رسیم».

البته امروز دیگر همه می‌دانند که راه‌حل نهایی، نه در نظام آخوندی که در دست مردم است. تا آنجا که تاج‌زاده، از مهره‌های سرشناس باند مغلوب هم به ضرورت جراحی بزرگ اعتراف کرد: «واقعیت این است که سیستم ما به جای رسیده که جز با جراحیهای بزرگ نمی‌تواند ادامه بدهد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/07236262-6ea7-4af8-9810-1be2911bf774"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات