728 x 90

وحشت نظام آخوندی از وقایع خیابان گلستان هفتم و عربده‌کشیهای سرکوبگرانه در مجلس ارتجاع

درگیری نیروهای سرکوبگر با دراویش
درگیری نیروهای سرکوبگر با دراویش

مجلس ارتجاع نیز شاهد وحشت نظام آخوندی از وقایع خیابان گلستان هفتم و عربده‌کشیهای سرکوبگرانه بود که نمونه‌هایی از آن در زیر آمده است:

قاضی پور، عضو مجلس رژیم 2بهمن 96

وزیر کشور بایستی استعفا بدهد

آیا جان نیروهای انتظامی و بسیجیان این‌قدر بی‌ارزش شده که بعضیها حرف نمی‌زنند؟ به صحبتهای شما اعتراض می‌کنند... این دولت کجاست؟ این وزیر کشور باید استعفا بدهد اگر نمی‌تواند مملکت را اداره کند رئیس‌جمهور عذرخواهی کند توی تلویزیون این بی‌کفایتی وزارت کشور است بی‌تدبیری رئیس‌جمهور است که این اوضاع رو به بار آورده است از حضرتعالی به‌عنوان رئیس مجلس آئین‌نامه که قسم خوردید اینها رو دعوت کنید احضار کنید تا توضیح بدهند.

علی لاریجانی: پیگیری کردیم باز هم پیگیری می‌کنیم.

 

بنایی، عضو مجلس رژیم 2بهمن 96

اغتشاشات چند روز گذشته بازتابهای متعددی در رسانه‌های داشتند

با گذشت قریب به چهل سال از انقلاب دشمنیهای معاندین نظام به‌طور مستمر ادامه داشته و هر روز در قالبی جدید درصدد ضربه به نظام اسلامی بر می‌آیند بر اثر اغتشاشات اخیر تعدادی از عوامل فریب خورده و شهادت تعدادی از نیروهای خدوم ناجا ضمن محکومیت این حادثه خونین در رسانه‌های داخلی و خارجی بازتابهای متعددی داشته.

 

حاجی دلیگانی، عضو مجلس رژیم 2بهمن 96

عاملان تحرکات اخیر از خارج خط می‌گیرند

تحرکاتی که با منشأ خارجی و توسط ضد انقلابی که خط می‌گیره از خارج، سعی دارند که عظمت راهپیمایی پرشور 22بهمن رو تحت‌الشعاع قرار بدهند، محکوم می‌کنیم و از قوه قضاییه انتظار هست که با حمله کنندگان به منازل مردم و به کسانی که آرامش مردم رو بهم زدند قاطعانه برخورد بکنه.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aff68af4-896f-4e48-9612-d3f1bc2b3414"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات