728 x 90

وحشت طباطبایی‌نژاد امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان از خیزش مجدد مردم

آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در اصفهان
آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در اصفهان

در هراس از خیزش مجدد مردم اصفهان آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه و نماینده خامنه‌ای روز چهارشنبه ۱۷آذر به یگان ویژه نیروی انتظامی اصفهان هشدار داد: «از عزت و امنیت» نظام حفاظت کنند و «همانند دیواری دور شهر» در این راستا کوشا باشند.

آخوند جنایتکار طباطبایی‌نژاد در دیدار با پرسنل سرکوبگر یگان ویژه گفت: «عده‌یی خاص اگر بخواهند امنیت عام را به خطر بیاندازند نیروهای نظامی و انتظامی باید در مقابل آنها بایستند و با آنها مقابله کنند».

نماینده خامنه‌ای به این عناصر سرکوب گوشزد کرد: «تجمعات و تظاهرات مردم وقتی ادامه پیدا کند به‌طور قطع دشمن در آنها نفوذ خواهد کرد.

یگان ویژه و همه نیروهای مسلح باید همیشه برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی که قصد به هم زدن امنیت عمومی را دارند، آماده باشند و در مقابل آنها بایستند».

آخوند جنایتکار در وحشت از مطالبات برحق کشاورزان گفت: کشاورزان برای مطالبات قانونی خود ... پس از یک بار تجمع و اعلام آن از طریق رسانه‌ها و صداوسیما، باید به تجمعات خود خاتمه می دادند..».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eadd81dc-f8f7-4809-80ab-23b49943db61"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات