728 x 90

انتخابات – شماره ۴

وحشت سردمداران رژیم از تحریم بی‌سابقه و تلاشهای مذبوحانه برای صحنه آرایی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

انتخابات – شماره ۴

وحشت سردمداران رژیم از تحریم بی‌سابقه و تلاشهای مذبوحانه برای صحنه‌آرایی

گزارش، کلیپ و عکس از هزاران شعبه اخذ رأی در ۲۲۰شهر در ۳۱استان

در پیامی که ساعت۲ بعدازظهر جمعه به وقت تهران، از وزارت کشور خطاب به سردمداران رژیم از خلوتی بی‌سابقه و خارج از انتظار شعب رأی‌گیری ابراز نگرانی کرده و تأکید کرده است اگر وضع به‌همین ترتیب پیش برود حتی با تمدید وقت تا ساعت۱۲ شب، شمار شرکت‌کنندگان بیش از ۴میلیون نخواهد بود.

در همین حال آخوند علم‌الهدی پدر زن رئیسی، کاندیدای خامنه‌ای در نمایش جمعه امروز مشهد گفت: «اونهایی که در پای صندوقها می‌آیند رأی می‌دهند رأیی که دشمن را غضبناک می‌کند اونهایی که پای صندوقها نمی‌آیند اونها هم رأی می‌دهند منتهی رأی به دشمن می‌دهند رأی به آمریکا می‌دهند رأی به صهیونیستها می‌دهند رأی به بن سلمان می‌دهند رأی به مجاهدین می‌دهند شما حاضر هستید رأی به مجاهدین بدهید؟ اگر به این انتخابات رأی ندادید پس رأی به دشمن دادید».

بنا به انبوه گزارشها، تصاویر و کلیپهای ویدیویی از هزاران شعبه اخذ رأی از ۲۲۰شهر در ۳۱استان کشور که توسط ستاد اجتماعی مجاهدین خلق ایران تهیه شده است، نمایش انتخاباتی با تحریم گسترده مواجه شده و شعبه‌های اخذ رأی خالی است و یا شرکت‌کنندگان انگشت‌شمار هستند.

گزارشهای رسیده از دست‌اندرکاران شعبه‌های اخذ رأی در بسیاری از مناطق تهران مانند مسجد قمر بنی‌هاشم، ارمغان علم، شعبه‌های اخذ رأی در منطقه۲ انتخاباتی تهران که ۶۴شعبه را در بر‌می‌گیرد، بسیار خلوت است و میزان مشارکت کمتر از نصف سال۱۳۹۶ است. در منطقه۹ انتخاباتی تهران که ۱۴۷شعبه رأی‌گیری را در برمی‌گیرد تا ساعت ۱۱صبح، مجموعاً ۶۵۷۱تعرفه جمع‌آوری شده است که معادل ۴۵تعرفه برای هر شعبه است. در شعبه‌های اخذ رأی در مدرسه ولایت در پامنار، تا ساعت۱۳ جمعاً ۳۷تعرفه به صندوقها ریخته شده است. در اصفهان، ستاد انتخابات شهر تا ساعت۱۲ ظهر از «مشارکت مردمی خیلی خیلی کم» خبر داده‌اند. در زاهدان در شعبه‌های جالق تا ساعت۴۵: ۱۱ حدوداً ۲۵نفر رأی داده‌اند. در زابل، در شعبه مسجد ابوالفضل، هر چند دقیقه یک نفر را برای رأی دادن می‌آورند.

برخی دیگر از شعب اخذ رأی که در فاصله صبح تا اوایل بعدازظهر خالی بوده‌اند و افراد انگشت‌شماری در آن شرکت کرده‌اند عبارتست از: در تهران شعب دبیرستان الغدیر، مدرسه ایران طلب، دبیرستان معلم، منطقه۵ نیروی هوایی، مسجد علویون، مدرسه حکیم، میدان باقری در تهران‌پارس، شعبه باغ فیض، . مسجد مفتخر، حسینیه قائم شهرری، در شیراز شعب مدرسه مطهری، دکتر حسابی، مجتمع آموزشی بزرگسالان خدیجه کبری، امام‌زاده تاج‌الدین، مدرسه فرصت و مسجد زهرا، در قزوین شعب هنرستان چمران، دبیرستان کار وعظ، در اهواز شعبه مسجد جوادالائمه، در تبریز، شعب مسجد صبا، دبستان دخترانه محمد رسول‌الله، در اراک، شعب مدرسه آزادگان و هلال احمر، در کرمانشاه شعبه دبستان شهدا، در ماهشهر، شعبه امام موسی کاظم، در قصرشیرین، شعبه مدرسه تربیت، در قم شعب حسینیه، بستان نرگس، آموزشگاه کودکان، مدرسه مدنی، مسجد صاحب زمان، در زابل شعبه مسجد ابوالفضل العباس، در ساوه، شعبه میدان گلها، در یاسوج شعبه هنرستان شاهد، در بوشهر، شعب مسجد توحید و ولایت، در بروجرد، شعبه۴۵متری بسیج، در داراب، شعبه مدرسه خالقی، در تالش، شعب مدرسه سیل‌سر، در خرم‌آباد شعبه خمینی، در خواف شعبه مسجد جامع.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۸خرداد۱۴۰۰ (۱۸ژوئن۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31149022-e73a-4269-bf56-ca7084fcce79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات