728 x 90

وحشت سران و سرکردگان رژیم از خطر قیام در جلسه ستاد مقابله با کرونا با حضور آخوند روحانی

جلسه ستاد آخوند روحانی
جلسه ستاد آخوند روحانی
  • نمکی وزیر بهداشت رژیم: ابتلا به کرونا در ۸استان رو به تزاید است، با لحظه‌ای غفلت پیک وحشتناک شده و همه ما را گرفتار می‌کند، ما به‌شدت در فشار هستیم.
  • پاسدار اشتری: بسیاری دو ماه است هیچ درآمدی ندارند، ممکن است در پسا کرونا اتفاقاتی بیفتد.
  • روحانی: برای ۱۲میلیارد تومان به تأیید خامنه‌ای نیاز داریم.

 

جلسه ستاد مقابله با کرونای رژیم با حضور آخوند روحانی که روز چهارشنبه ۱۳فروردین از تلویزیون شبکه خبر رژیم پخش می‌شد، سران و سرکردگان رژیم وحشت خود را از خطر قیام برملا کردند.

 

نمکی وزیر بهداشت رژیم گفت: یک نکته خیلی جالبی که اینها به آن برخورد کردند و در گزارش ۳۸صفحه آورده‌اند این است؛ کانالهای متعدد تلویزیونی و رادیویی در این زمینه از بیرون از مرزها برای شایعه‌پراکنی و سیاسی کردن موضوعات مرتبط با اپیدمی فعالیت می‌کنند.

حدود ۸استان ما رو به تزاید بوده، کیس‌های آن البته نه تزاید غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل تحمل و تقریباً در بقیه استانها یعنی در حدود ۲۳استان دیگر، ما وضعمان هم استیبل است.

 

جان بابایی گفت: الآن تقریباً ۶۴میلیون غربالگری شدند از این ۶۴میلیون ۱۰۰هزار نفر مراقبت در منزل می‌شوند و حدود ۱۸هزار نفر از اینها کسانی بودند که معرفی شدند به بیمارستان از داخل منازل معرفی شدند به مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان معرفی شدند از این ۱۸هزار ۵۶۰۰نفر بستری شدند.

 

نمکی افزود: لحظه‌ای اگر غفلت کنید این منحنی یک پیک وحشتناک و همه ما را گرفتار می‌کند خواهشم این است که دچار بی‌خیالی و غفلت نشویم، ما هنوز در مرحله مدیریت بیماری هستیم نه مهار و کنترل بیماری.

نکته دیگر بخش اقتصادی قضیه هست ما به‌شدت در فشار هستیم. بعضی‌ها هنوز باور نکردند که پولی به ما نرسیده، فکر می‌کنند این ۱۲هزار میلیارد آمده و ما تقسیم نکردیم.

دانشگاهها هم آقای دکتر به‌شدت تو مضیقه و فشار هستند از یک‌طرف ما از ۸۰۰بیمارستانم که همه درگیر هستند ۲۲۰تا به‌شدت فقط درگیر کرونا هستند، خوب این به‌شدت همه را دچار مضیقه مالی کرده، بنده اینجا در محضر حضرتعالی خواستم این را عرض بکنم که عزیزان بدانند که حضرت عباسی تا این لحظه اگر ما سنار از این ۱۲هزارتا ما گرفتیم زهرمارمآن باد که به شما نداده باشیم.

 

آخوند روحانی گفت: ۱۲هزار میلیارد تومان ما مراحل تصویب آن را گذراندیم و خوب چون از صندوق می‌خواهیم استفاده کنیم تأیید رهبری را نیاز داریم، انشاالله امیدواریم امروز این تأیید برسد.

 

اشتری فرمانده نیروی انتظامی گفت: یک مشکلی که ما داریم الآن واقعاً کسانی هستند که روز مزد هستند و باید از خانه بیایند بیرون برای امرار معاش همان روزشان. دو ماه است یک ماه است یا کمتر یا بیشتر این‌ها هیچ درآمدی ندارند، اینها اگر این حالت بماند ممکن است یک تبعات آسیبهای بعدی ما داشته باشیم و بعد از پسا کرونا یک اتفاقات بیفتد این تسریع بشود که مصوباتی هم داشتیم تو کمیته اجتماعی و امنیتی هم مطرح شده ولی زودتر یک کاری را انجام بدهیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4563ad9e-4916-4b51-b50a-84b37673abe7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات