728 x 90

وحشت ستاد سرکوب و جنایت موسوم به نهی از منکر با اشاره به موضع‌گیری مجاهدین علیه اعدام روح‌الله زم

روح الله زم
روح الله زم

ستاد سرکوب و جنایت موسوم به نهی از منکر با اشاره به موضع‌گیری مجاهدین علیه اعدام جنایتکارانه روح‌الله زم نسبت به هم‌صدایی در داخل ایران با مجاهدین هشدار داد.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۹آذر با درج این بیانیه نوشت: «از جمله تحریفهایی که چندی پیش خامنه‌ای به آن هشدار داده تحریمی بود که می‌کوشید جای جلاد و شهید را در کوران حوادث سالهای اول انقلاب عضو کند و (مجاهدین) را تطهیر نموده و چهره‌ای مظلوم از نان به تصویر بکشد...

حمایت از روح‌الله زم چنین فرد فاسد و محاربی و اهرم کردن مجازات این شخص برای فشارهای رسانه‌ای و حقوق‌بشری به نظام توسط رسانه‌های معاند غربی، آل سعود، وهابیت خبیث مجاهدین آلبانی نشین البته پدیده تازه‌ای نیست».

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس به‌نقل از ستاد سرکوب و جنایت موسوم به نهی از منکر در مورد پدر روح‌الله زم می‌افزاید:

«روحانی ساده‌لوحی که تحت تأثیر فرزند معلوم الحال خویش از فرانسه، کشور پایگاه و حامی مجاهدین به خیمه ولایت می‌تازد، نمی‌تواند با اظهارات کودکانه خود جای شهید و جلاد را در افکار عمومی عوض کند... به ایشان توصیه می‌کنیم به‌دلیل هم‌صدا شدن با مجاهدین از این اظهارات نسنجیده خود استغفار و طلب توبه نماید».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25fac83d-d6b5-46bd-b540-f4715d379389"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات