728 x 90

وحشت رژیم از مجاهدین و قیام در سالگرد نمایشهای حکومتی ۹دی بر ضدقیامهای سال۸۸

تصویری از قیام در عاشورای ۸۸
تصویری از قیام در عاشورای ۸۸
  • آخوند احمد خاتمی: حمایت مجاهدین ستون فقرات فتنه ۸۸ بود.
  • آخوند نوری نماینده خامنه‌ای در بجنورد: به صحنه آمدن معاندین و مجاهدین از آسیب‌های فتنه ۸۸ است.
  • آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان: معلوم شد (فتنه‌گران) از خارج از کشور راهنمایی می شدند.

در سالگرد نمایشهای حکومتی ۹دی که بر ضد تظاهرات و قیامهای سال۸۸ و مشخصاً علیه قیام آتشین و کوبنده عاشورای سال۸۸ در ۶دی سرهم‌بندی شده بود، سردمداران و کارگزاران حکومت آخوندی در سخنرانیهای خود به کین‌توزی علیه مجاهدین پرداختند.

در این نمایشهای حکومتی آخوند علم‌الهدی که صحنه گردان اصلی بود با حمله به مجاهدین به‌خاطر قیام روز عاشورا گفت:

«حرکت روز عاشورا فرماندهش منافقین بودند چون شعارهایی که منافقین روی سایتشون از ۱۶آذر گذاشتند، آشوبگران عاشورا آن شعارهای منافقینو سردادند، پس اینها دستیار منافقین بودند. فرمانده حرکت روز عاشورا منافقین بودند. منافقین فرمانده عملیات روز عاشورا بودند. اینها نه تنها اعلام همکاری کردند بلکه پیاده اینها نظام منافقین شدند، سرباز منافقین شدند تو عرصه آمدند». (تلویزیون رژیم ۹دی۸۸)

به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در ۹دی۹۹ در سالگرد این ضدتظاهرات حکومتی آخوند احمد خاتمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان ارتجاع داغ دل آخوندها را زنده کرد و گفت: «فتنه‌گران سرمایه مردمی را در انتخابات سوزاندند و با شیطنت فتنه‌گران دچار آسیب‌های بسیاری شدیم... حمایت مجاهدین ستون فقرات فتنه ۸۸ بود... فتنه‌گران ۷۸ و ۸۸ می‌خواستند به ولایت ضربه بزنند تا نظام را به نابودی ببرند...».

آخوند شعبانی، نماینده خامنه‌ای در همدان: «فتنه ۸۸ گاه از جانب کسانی بوده که از آنها انتظار نمی‌رفت. بعضی از افراد (از) مجاهدین بودند اما طبق بعضی گزارشها و نقلها برخی نفاق پنهانی دارند که خود هم نمی‌دانند و این نفاق در موقعیتهای اجتماعی ظهور می‌کند... دشمن دائما در حال ایجاد فتنه است». (خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس ۸دی۹۹)

آخوند نوری نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در بجنورد گفت: «طمع دشمنان به نظام و به صحنه آمدن معاندین و مجاهدین از جمله آسیبهای فتنه ۸۸ است. برخی آمارها میزان هزینه و ضرر فتنه ۸۸ به نظام را بالغ بر ۳۲۴هزار میلیارد تومان اعلام کرده‌اند. برخی اتفاقات هم‌چون آتش‌سوزی اتوبوس‌ها و تعطیلی مشاغل از جمله بخشی از این زیانها به کشور است». (خبرگزاری مهر رژیم ۸دی)

آخوند طباطبایی‌نژاد امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان: «معلوم شد (فتنه‌گران) از خارج از کشور راهنمایی می‌شدند... شش ماه این روال را ادامه دادند و نصیحت رهبر انقلاب را قبول نکردند که نشان می‌دهد اصلاً ولایت را قبول ندارند». (باشگاه خبرنگاران جوان رژیم ۹دی۹۹)

آخوند نقدعلی عضو مجلس رژیم: «فتنه ۸۸ بسیار سنگین بود. عوامل نفوذی دست به دست هم داده بودند و دشمن با تمام توان سواره نظام و پیاده نظامش به میدان آمده بود. شیطان بزرگ به اقدامات منافقین داخلی و خارجی امید بسته بود. در فتنه ۸۸ انصافاً ظلم بزرگی به نظام از سوی عده‌یی فتنه‌گر و مجاهد صورت گرفت». (خبرگزاری فارس۹دی۹۹)

آخوند نیک‌بین عضو مجلس رژیم: «افزایش تحریم‌های گرای منافقین داخلی بود... فتنه ۸۸ منجر به جراحی نظام شده و سره از ناسره مشخص شد». (خبرگزاری سپاه پاسداران-فارس ۹دی۹۹)

علی رضایی عضو مجلس ارتجاع: (مجاهدین) نقش اساسی در بروز فتنه سال۸۸ داشتند. آنها می‌خواستند از این طریق پایه نظام را دچار تزلزل کنند. (باشگاه خبرنگاران جوان رژیم ۹دی۹۹)

خبرگزاری حکومتی شبستان از برگزاری دو مراسم در مسجد لولاگر که در قیام ۸۸ پایگاه بسیجیان و چماقداران خامنه‌ای با شرکت پاسدار سعید جلیلی و پاسدار نقدی و شماری از اعضای مجلس ارتجاع خبر داد و نوشت: «مسجد لولاگر در سال۱۳۸۸ دو بار نامش ثبت شد. یکی حمله مجاهدین به حاضرین در مسجد با پرتاب سنگ بود. دوم آتش‌سوزی این محل توسط فتنه‌گران در ۳۰خرداد ۸۸». (خبرگزاری حکومتی شبستان ۹دی۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/70a5b74e-50e9-41c0-9105-2ba68a2146cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات